مقایسه حامد بهداد و جرد لتو از زبان موزیسین برزیلی

مقایسه حامد بهداد و جرد لتو از زبان موزیسین برزیلی

به گزارش گلونی رافائل بیتکنکور موزیسین برزیلی و سرپرست گروه متال انگرا به پیشنهاد مریم رفائی خبرنگار ایرانی به تماشای موزیک ویدیو سرو چمان با صدای حامد بهداد نشست و او را همانند جرد لتو بازیگر و خواننده آمریکایی دانست.

مقایسه حامد بهداد و جرد لتو

نماشای گلونی را دنبال کنید

این موزیسین و گیتاریست برزیلی با تماشای این موزیک ویدیو و شنیدن صدای حامد بهداد گفت: «بسیار زیبا؛ صدایش را دوست داشتم و موسیقی قابل قبول و بسیار پرشور بود با احساسات زیادی می‌خواند و صدای بسیار خوبی دارد.

مشخصه‌های این صدا را در طنین خوانندگان شرقی مثل عرب‌ها زیاد می شنوم که خوب است و دوست دارم من متوجه نشدم چه گفت اما او خیلی با احساس و علاقه و خیلی واقعی می‌خواند.

من متوجه نشدم چه گفت اما او خیلی با احساس و علاقه و خیلی واقعی می‌خواند البته در آمریکا گروهی بنام Thirty Seconds to Mars داریم که خواننده آن جرد لتو؛ بازیگر نیز هست که اتفاقا در هر دو موفق است و خیلی هیجان‌انگیز است. خیلی دلم می‌خواهد یک روزی با این گروه اجرا داشته باشم.»

گفتنی است جرد جوزف لتو یک بازیگر و کارگردان و خواننده و ترانه‌سرا و نوازنده گروه راک ترتی سکندز تو مارس و آمریکایی است.

روانی آمریکایی، الکساندر، مرثیه برای یک رؤیا، ارباب جنگ و آقای هیچ‌کس ازجمله فیلم‌هایی هستند که لتو در آنها نقش‌آفرینی داشته است.

از جوایز مهم او در عرصه بازیگری می‌توان به: برنده اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و برنده MTV Movie Awards برای فیلم «باشگاه خریداران دالاس» اشاره کرد.

داستین اوهالوران و روایت او از آهنگسازی فیلم های مختلف

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 242578 ساعت خبر : 9:38 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=242578
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات