نقش ناتو در بازی مافیا و فرصتی که کمتر استفاده می‌شود

نقش ناتو در بازی مافیا و فرصتی که کمتر استفاده می‌شود

به گزارش گلونی شهروندان در بازی مافیا تلاش می‌کنند تا از توانایی‌هایی که قوانین بازی در اختیارشان قرار داده است به درستی استفاده کنند.

اما امکان دارد در گروه مافیا تا پایان بازی چنین اتفاقی نیفتد و بعضی نقش‌ها همین که برای انتخاب تیر شب مشورت کنند و از اتفاقات شب آگاهی داشته باشند، بازی را به پایان برسانند.

به طور مثال ممکن است هیچ‌گاه در بازی مذاکره‌ای صورت نگیرد و مافیای مذاکره کننده مثل مافیای ساده عمل کند و این تیم به پیروزی برسد.

نقش ناتو نیز یکی از این نقش‌هاست که کمتر از توانایی خود استفاده می‌کند.

ناتو مافیایی است که همزمان با رئیس مافیا در شب بیدار شده و می‌تواند در صورتی که نقش یکی از شهروندان را به درستی حدس بزند، او را از بازی حذف کند. مثلاً در شب به راوی بگوید شماره ۲ پزشک است.

اگر این جمله درست باشد، شهروند مورد نظر از بازی بیرون رفته و اگر نادرست باشد، ناتو بازی را ترک خواهد کرد.

نقش ناتو در بازی مافیا

با توجه به این موضوع که شهروندان سعی می‌کنند نقش خود را لو ندهند تا اخراج نشوند و یا مافیا را متوجه خود نکنند، ناتو وظیفه سنگینی را بر عهده دارد.

از این رو بهتر است ناتو تا زمانی که مجبور نشده، از قابلیتش استفاده نکند و سعی داشته باشد با تیم مافیا به بهترین شکل بازی کند و با استفاده از سناریوهای مختلف مثل دعوای زرگری یا یارفروشی و… بازی را ادامه دهد.

چرا که اگر ناتو نتواند نقش شهروندان را درست حدس بزند، مستقیماً از بازی بیرون رفته و تعداد مافیاها به دست خودشان کم می‌شود.

در کل بهتر است، ناتو زمانی که در شهر شناسایی شده و یارانش بیرون رفته‌اند، این حدس را انجام دهد، چون مدت زیادی از بازی گذشته و می‌تواند رفتار شهروندان را پردازش کند و امکان درست حدس زدن او بالا می‌رود.

طنز: ناتو در بازی مافیا بازیکنی که به سزای اعمالش می‌رسد

پایان پیام

نویسنده: سارا ملاعباسی

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 242210 ساعت خبر : 8:08 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=242210
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات