کتاب صوتی هیچکس مثل تو مال اینجا نیست را دانلود کنید

کتاب صوتی هیچکس مثل تو مال اینجا نیست را دانلود کنید

این مجموعه به نویسندگی میراندا جولای، ترجمه فرزانه سالمی و گویندگی گلاره عباسی تولید شده است.

هیچکس مثل تو مال اینجا نیست

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی این کتاب مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه جذاب و خواندنی است. اگرچه این مجموعه اولین تجربه نویسندگی میراندا جولای است اما استعداد غریب او در بیرون کشاندن واقعیت از جزئیات سوررئال زندگی روزمره کاملا مشهود است.

اگرچه ممکن است از خواندن بعضی داستان‌ها تصور کنیم که جولای دغدغه تنهایی زنان را به تصویر کشیده است اما بعد از خواندن چند داستان متوجه می‌شویم که در این کتاب مسئله جنسیت مطرح نیست بلکه تنهایی آدم‌ها موضوع اصلی آن است.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این اثر و سایر کتاب‌های صوتی حمایت کنیم.

همچنین تولید و نشر کتاب صوتی فرصتی مناسب برای علاقه‌مندان به شعر و ادبیات است تا بتوانند در کنار امور روزمره، مباحث مورد علاقه خود را دنبال کنند.

میراندا جولای، در سال ۱۹۷۴ در آمریکا در خانواده‌ای که هم پدر و هم مادر او نویسنده بودند به دنیا آمد.

می‌گویند به هر چه دست بزند طلا می‌شود. این را از کارنامه هنری‌اش می‌توان فهمید. او علاوه بر انتشار آلبوم موسیقی، در سینما به عنوان کارگردان فیلمنامه نویسی و بازیگر فعالیت کرده است.

میراندا جولای در جشنواره‌ ساندنس جایزه‌ ویژه‌ حیات داوران را برای ایده‌ خلاقانه کسب کرده و در جشنواره‌ کن سال ۲۰۰۵ هم جایزه‌ دوربین طلایی را در فهرست افتخارات خود ثبت کرد.

میراندا جولای علاقه خاصی به انتخاب عنوان‌های طولانی دارد. اسم کتاب دیگرش هم «چگونه بیشتر تو را دوست داشته باشم» و اسم فیلمی که نویسنده، کارگردان و بازیگر آن بوده هم «من و تو و همه آن‌هایی که می‌شناسیم» گذاشته است.

سایر کتاب‌های صوتی را از این لینک مشاهده کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 242092 ساعت خبر : 10:30 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=242092
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات