سامانه واکسیناسیون برای متولدین ١٣۶٣ به قبل باز شد

سامانه واکسیناسیون برای متولدین ١٣۶٣ به قبل باز شد

به گزارش گلونی امکان واکسیناسیون کرونا برای متولدین ١٣۶٣ و قبل از آن فراهم شده و متقضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه واکسیناسیون برای دریافت نوبت اقدام کنند.

با توجه به بالا رفتن آمار مبتلایان و فوت‌شدگان این بیماری، واکسیناسیون سراسری امری ضروری تلقی می‌شود و با تولید داخلی و واردات محموله جدید واکسن کرونا، این روند کمی تسریع پیدا کرده است و از متولدین ۱۳۵۸ به قبل می‌توانند برای دریافت واکسن ثبت نام کنند.

علاوه بر آن، متولدین ۱۳۶۴ تا ۱۳۷۳ که ساکن استان‌های بوشهر، خراسان جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کرمان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، قم و هرمزگان هستند و پرونده بهداشت دارند، امکان ثبت‌ نام دارند.

«همچنین دانشجویان وطلاب سراسر کشور، رانندگان تاکسی‌های اینترنتی (۳۰ سال به بالا)، بیماران نادر و معلولان اعلام شده از سوی سازمان بهزیستی، استادان دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، معلمان، هنرمندان، خبرنگاران و کارکنان حمل‌ و نقل عمومی می‌توانند از طریق همین سامانه ثبت‌ نام فرمایند.»

طبق اطلاعات ایمنا، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی درباره آخرین آمار واکسیناسیون کرونا در کشور، اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار تا دیروز چهارشنبه ۲۴ شهریورماه مجموعاً ۲۶ میلیون و ۱۳۹ هزار و ۱۳۳ نفر دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

تا ۲۴ شهریور،  ۱۳ میلیون و ۷۵ هزار و ۶۰۱ نفر دوز دوم واکسن را نیز دریافت کرده‌اند.

با احتساب این تعداد مجموع دوزهای واکسن تزریق شده در کشور به شمار ۳۹ میلیون و ۲۱۴ هزار و ۷۳۴ مورد رسید.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 245390 ساعت خبر : 2:25 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=245390
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات