کتاب صوتی خیانت ها را با بهترین کیفیت از گلونی دانلود کنید

کتاب صوتی خیانت ها را با بهترین کیفیت از گلونی دانلود کنید

این مجموعه با نویسندگی نیکولا ماکیاولی، ترجمه سیما زائر رفیعی و گویندگی میلاد تمدن تولید شده است.

کتاب صوتی خیانت ها

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی نیکولا ماکیاولی فیلسوف سیاسی، شاعر و آهنگساز مشهور ایتالیایی است.

او در قرن پانزده و شانزده میلادی زندگی می‌کرد و زندگی خود را وقف میهن پرستی و سیاست کرد.

او در کتاب خیانت‌ها، درباره خطرات خیانت‌ها، بخش‌های مختلف یک ارتش و عناصر حیاتی برای به دست آوردن و حفظ قدرت در روزگار خود سخن می‌گوید و همچنین توصیه‌هایی درباره روش‌های جنگ و حفظ نظم می‌کند و توضیح می‌دهد که چرا نباید به معاهداتی که تحت فشار منعقد شده‌اند، پایبند ماند.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این اثر و سایر کتاب‌های صوتی حمایت کنیم.

همچنین تولید و نشر کتاب صوتی فرصتی مناسب برای علاقه‌مندان به شعر و ادبیات است تا بتوانند در کنار امور روزمره، مباحث مورد علاقه خود را دنبال کنند.

نیکولو ماکیاولی (زاده‌‌ ۳ مه ۱۴۶۹- درگذشته‌‌ ۲۱ ژوئن ۱۵۲۷)، سیاستمدار، فیلسوف، مورخ و نویسنده‌‌ ایتالیایی عصر رنسانس بود که بر شمار بسیاری از فلاسفه، اندیشمندان و سیاستمداران روزگار خود و سده‌‌های بعد اثر گذارد.

روش فلسفی ماکیاولی روش و شیوه‌‌ای جالب توجه است. ماکیاولی در زمینه‌‌ سیاست، انسان را مرکز ثقل قرار داده و به بحث و گفت‌وگو درباره‌‌ مسائل مرتبط با او پرداخته است.

دیدگاه او درباره‌‌ سیاست به این گونه است که دانش سیاسی می‌‌بایست به امور آن‌گونه که هستند بپردازند، نه آن‌گونه که می‌‌بایست باشند و به همین دلیل است که ماکیاولی از به کار بردن عبارات و توصیه‌‌های دلنشین و پرهیزکارانه که رویکردی اندرزی دارند، دوری گزید.

سایر کتاب‌های صوتی را از این لینک مشاهده کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 242784 ساعت خبر : 9:45 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=242784
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات