آموزشگاه سحر

آموزشگاه سحر

یادگیری مهارت‌های جدید یکی از مهم‌ترین راه‌های افزایش درآمد بوده که شما می‌توانید در حوزه علاقمندی‌هایتان آموزش ببینید و درآمد کسب کنید.

آموزشگاه سحر یکی از آموزشگاه‌های تخصصی و حرفه‌ای بوده که به شما کمک می‌کند تا با یادگیری مهارت‌های حرفه‌ای و کاربردی درآمد کسب کنید و به درآمدهای عالی برسید.

آموزشگاه سحر با استخدام اساتید حرفه‌ای مهارت‌هایی همچون تتوی بدن، میکروبیلدینگ، فیبروز و مهارت‌های مشابه را به شما آموزش می‌دهد. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با چند مورد از این مهارت‌های کاربردی و پرطرفدار آشنا کنیم؛ پس اگر شما هم با یادگیری این مهارت‌های تخصصی علاقه دارید، با ادامه این مقاله همراه باشید.

آموزش تاتو

تتو یا خالکوبی به نقش‌هایی گفته می‌شود که روی پوست کشیده می‌شوند. بعضی افراد با عقاید خاص به تتو علاقه دارند و برای زیباسازی پوستشان استفاده می‌کنند.

با انجام تتو مقداری مواد رنگی در زیر پوست تزریق می‌شود که در نتیجه شکل یا طرحی خاص روی بدن تتو می‌شود. شما می‌توانید با یادگیری تتو کسب درآمد کنید. آموزشگاه سحر ارائه دهنده دوره آموزش تاتو است که طراحی و اجرای کامل تتو را آموزش می‌دهد.

با شرکت در دوره‌های آموزش تاتو و خالکوبی بدن در تهران می‌توانید از صفر تا صد تتو را یاد بگیرید و با ابزارهای تتو آشنا شوید.

از مهم‌ترین ویژگی دوره‌های آموزشگاه سحر می‌توان به این مورد اشاره کرد که پس از گذراندن دوره‌های آموزشی می‌توانید با کمک مربی روی بدن مشتری تتو بزنید و برای تتو زدن آمادگی عملی داشته باشید. اگر دوست دارید مهارت‌های بیشتری یاد بگیرید، به شما پیشنهاد می‌شود علاوه بر دوره آموزش تتو در دوره‌های آموزش میکروپیگمنتیشن یا دوره میکروبیلدینگ شرکت کنید؛ در ادامه این مقاله به توضیح هر یک از این مهارت‌ها خواهیم پرداخت.

آموزش میکروبیلدینگ

میکروبیلدینگ نوعی تتو است که به شما کمک می‌کند تا ابروهای پر و طبیعی داشته باشید. با استفاده از میکروبیلدینگ هاشورهای طبیعی روی پوست کشیده می‌شوند که باعث می‌شود ابروها پر و زیبا نشان داده شوند.

میکروبیلدینگ روشی نیمه دائمی است که برای افرادی مناسب است که می‌خواهند همیشه ابروهای پر و زیبایی داشته باشند. اگر به فکر یادگیری مهارت حرفه‌ای و پولسازی هستید، آموزشگاه سحر به شما کمک می‌کند تا با شرکت در دوره‌های حرفه‌ای آموزش میکروبیلدینگ ابرو در تهران به متخصص زیبایی تبدیل شوید.

آموزش میکروبیلدینگ
آموزش میکروبیلدینگ

در این دوره آموزشی آموزشگاه سحر از صفر تا صد میکروبیلدینگ ابرو را یاد می‌گیرید. کشیدن خطوط ظریف و زیبا مهم‌ترین قسمت میکروبیلدینگ ابرو است که شما می‌توانید با تمرین عملی از بهترین اساتید مجرب یاد بگیرید.

در این دوره با روش طراحی ابرو متناسب با فرم صورت و روش صحیح کشیدن خطوط هاشور ابرو آشنا می‌شوید. با یادگیری نکات و حرکت‌های ظریف میکروبیلدینگ می‌توانید به متخصص میکروبیلدینگ ابرو تبدیل شوید. دوره‌های آموزشی آموزشگاه سحر به دو بخش تئوری و عملی تقسیم شده که ابتدا مفاهیم تئوری را یاد می‌گیرید و بعد عملی تمرین می‌کنید.

آموزش میکروپیگمنتیشن

میکروپیگمنتیشن نوعی تکنیک زیبایی چهره مثل تتو یا خالکوبی است که به شما کمک می‌کند ابرو و اجزای صورت بی نقص و زیباتری داشته باشید. تفاوت میکروپیگمنتیشن با میکروبیلدینگ این است که میکروبیلدینگ فقط مخصوص ابروهاست اما میکروپیگمنتیشن برای سایر اجزای صورت هم کاربرد دارد.

جالب است بدانید میکروپیگمنتیشن ماندگاری طولانی‌تری دارد و توسط دستگاه دیجیتال انجام می‌شود. با استفاده از میکروپیگمنیشن می‌توانید به ابروها، خط رویش مو، لب‌ها و همچنین چشم‌ها فرم دلخواه را بدهید و نواقص صورت را رفع کنید تا تنها با تغییری جزئی زیبایی چهره شما چند برابر شود.

در روش میکروپیگمنتیشن رنگ در لایه عمیق پوست یعنی درم کاشته می‌شود و هر ۲ تا ۵ سال نیاز به ترمیم دارد. اگر شما هم علاقه زیادی برای یادگیری این حرفه پولساز دارید، می‌توانید با شرکت در دوره‌های آموزش میکروپیگمنتیشن ابرو آموزشگاه سحر آموزش ببینید.

آموزش میکروپیگمنتیشن
آموزش میکروپیگمنتیشن

آموزشگاه سحر مجموعه‌ای از اساتید آموزشی برتر این زمینه را استخدام نموده تا شما با خیال راحت در کلاس‌ها شرکت کنید و فعالیت حرفه‌ای خود را شروع کنید. با شرکت در دوره‌های حرفه‌ای این آموزشگاه دیگر نیازی به شرکت در دوره‌های مشابه نخواهید داشت؛ چرا که اساتید آموزشگاه سحر بهترین متد روز دنیا را را به شما آموزش می‌دهند.

آموزش فیبروز

فیبروز ابرو روشی است که از آن برای رفع نواقص ابرو استفاده می‌شود.

در این روش با استفاده از سوزن‌های یک بار مصرف هاشور ابرو کشیده می‌شود که در نتیجه ابروهایی یکدست و زیباتر حاصل می‌شود.

فیبروز ابرو یکی دیگر از حرفه‌های تخصصی پولساز است که می‌توانید در آموزشگاه سحر آموزش ببینید. این آموزشگاه معتبر با تدریس توسط مجرب‌ترین کلاس های آموزش فیبروز ابرو را حرفه‌ای یاد بگیرید.

شما در دوره‌های آموزشگاه سحر با طراحی اصولی ابرو، کار با قلم مخصوص فیبروز و کشیدن خطوط هاشور ابرو آشنا می‌شوید و در آخر در کلاس‌های عملی تکنیک‌های عملی فیبروز را یاد می‌گیرید. انتخاب رنگ ابروی متناسب با چهره مشتری یکی از مهم‌ترین تکنیک‌هایی است که در کلاس‌ها به خوبی یاد می‌گیرید.

همچنین با مواد بی حسی برای بی حسی موضعی آشنا شده و یاد بگیرید چطور با سوزن و قلم مخصوص فیبروز رنگ را وارد پوست کنید یا فیبروز ابرو مشتری را ریمو کنید. آشنایی با ابزار و وسایل لازم فیبروز ابرو بخش دیگری از دوره‌های آموزشی آموزشگاه سحر است که مدرس شما را با تمام وسایل مورد نیاز و کار با آنها آشنا می‌کند. با شرکت در دوره‌های تخصصی آموزشگاه سحر نیاز به شرکت در کلاس‌های مشابه دیگر نخواهید داشت و با کمی تلاش می‌توانید به یکی از حرفه‌ای‌های این حوزه تبدیل شوید.

سخن پایانی

آموزشگاه سحر یکی از آموزشگاه‌های تخصصی در زمینه آموزش تتو، آموزش میکروبیلدینگ، آموزش میکروپیگمنتیشن، آموزش فیبروز و آموزش‌های مشابه است که شما می‌توانید با خیال راحت این مهارت‌های کاربردی را یاد بگیرید و کسب درآمد کنید.

شما می‌توانید در کلاس‌های خصوصی، نیمه خصوصی یا عمومی شرکت کنید و ساعت و زمان کلاس‌هایتان را مطابق با برنامه کاری و شخصی خود تعیین کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی آموزشگاه سحر، با پشتیبان‌های متخصص این مجموعه تماس بگیرید تا آنها در اسرع وقت پاسخگوی سوالات تخصصی شما باشند. همچنین شما می‌توانید با شرکت در دوره‌های جامع همزمان چند مهارت حرفه‌ای را یاد بگیرید تا با توجه به خواسته و نیازهای مختلف مشتری‌ها درآمد بالاتری کسب کنید.

آگهی در گلونی

کد خبر : 248083 ساعت خبر : 11:34 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=248083
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات