اینترنت هدیه ایرانسل برای حمایت از آموزش آنلاین، فعال شد

اینترنت هدیه ایرانسل برای حمایت از آموزش آنلاین، فعال شد

ایرانسل به دانشجویان و طلاب، معلمان و استادان دانشگاه، اینترنت رایگان ارائه کرد.

به گزارش گلونی به نقل از روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، همزمان با آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰، در راستای تحقق عدالت آموزشی و کمک به تسهیل فرآیندهای آموزش آنلاین در شرایط شیوع بیماری کرونا، مطابق با سیاست‌های ابلاغی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، این بسته‌های اینترنت هدیه را فعال کرده است.

بر این اساس، بسته ۳۰ گیگابایتی اینترنت برای دانشجویان و طلاب، بسته ۴۰ گیگابایتی اینترنت برای معلمان و بسته ۶۰ گیگابایتی اینترنت برای استادان دانشگاه فعال شده است.

این بسته‌ها، بر اساس فهرست دریافتی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) و بر مبنای درخواست‌های ثبت شده در سامانه ICT Gifts فعال شده است.

مهلت اعتبار هر یک از بسته‌های فوق، ۶ ماه است.

ایرانسل پیش از این، همزمان با آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰ و نیز در سال تحصیلی گذشته، با فراهم کردن امکانات دسترسی آسان به تحصیل آنلاین در شرایط کرونا، تعرفه استفاده از اینترنت سامانه شاد را برای معلمان و دانش‌آموزان، رایگان کرده بود.

نخستین ارائه‌دهنده ۵G در ایران، همچنین امسال و همزمان با فصل جدید آموزش، امکان استفاده رایگان از پلتفرم آموزش آنلاین «دانا پلاس» را نیز برای مشترکان خود فراهم کرده بود.

گفتنی است ایرانسل پیش از این و در سال تحصیلی گذشته نیز، با فراهم کردن امکانات دسترسی آسان به تحصیل آنلاین در شرایط کرونا، تعرفه استفاده از اینترنت سامانه شاد را برای معلمان و دانش‌آموزان رایگان کرده بود.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 248874 ساعت خبر : 12:16 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=248874
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات