ایرانسل بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی را دریافت کرد
ایرانسل بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی را دریافت کرد
ایرانسل در نخستین دوره «جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی» نشان عالی ۶ ستاره مسئولیت اجتماعی و نشان سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی روابط عمومی را دریافت کرد.
به گزارش گلونی به نقل از روابط عمومی ایرانسل، مراسم پایانی این جشنواره، عصر روز دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰، در مرکز همایشهای بینالمللی صداوسیما برگزار و از برگزیدگان این جشنواره، تقدیر شد.
در این مراسم، نشان عالی ۶ ستاره مسئولیت اجتماعی به ایرانسل و نشان سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی روابط عمومی، به دکتر بیژن عباسیآرند مدیرعامل ایرانسل، اهدا شد.
ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با دریافت این دو نشان، موفق شد در جایگاه برتر برگزیدگان این جشنواره قرار گیرد و بالاترین نشان این جشنواره در زمینه مسئولیت اجتماعی را به دست آورد.
نخستین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی، با هدف بهبود و ارتقای فعالیتهای مسئولیت اجتماعی در سازمانها و شرکتها، تقویت مولفههایی همچون پاسخگویی اجتماعی، بهبود تعامل با ذینفعان داخلی و خارجی، پایداری فعالیتهای مسؤولیت اجتماعی و نگاه فراتر از کمکهای خیریهای، توسط موسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان برگزار شده است.
در این جشنواره، به ارتباط بین روابطعمومی و حوزه CSR توجه شده و در ارزیابیها، تعامل هدفمند، ساختارمند و روشمند با ذینفعان مختلف سازمان و پیادهسازی الگوهای بینالمللی در فضای کسبوکار ایرانی، مدنظر قرار گرفته است.
ایرانسل، نخستین ارائهدهنده ۵G در ایران، طی سالهای اخیر، با انجام فعالیتهای گستردهای از جمله احداث و بازسازی مدارس در مناطق آسیبدیده از سیل، درختکاری و کمک به کاهش ردپای کربن، اهدای بستههای اینترنت رایگان به اقشار مختلف در دوران شیوع بیماری کرونا، راهاندازی نخستین مرکز ارتباط با مشتریان ویژه ناشنوایان با هدف تلاش برای پاسخگویی بهتر به اقشار توانیاب، حمایت از شرکتهای دانشبنیان و کسبوکارهای نوپا و…، سعی کرده تا در حوزۀ سرمایهگذاری و مسئولیت اجتماعی شرکتی (CSR – CSI)، به مشترکان خود و آحاد جامعه، خدماترسانی کند.
پایان پیام
خرید از سایتهای معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید
کد خبر : 249673 ساعت خبر : 8:22 ب.ظ