جو بایدن از اشرف غنی در بزدلی و دروغگویی دست کمی ندارد

جو بایدن از اشرف غنی در بزدلی و دروغگویی دست کمی ندارد

به گزارش گلونی دکتر محمدعلی بهمنی قاجار در کانال پامیرنیوز، نوشت:

۱. آقای جو بایدن لطف نکن و بدهی‌ات را بپرداز! بایدن می‌گوید: «تا کی باید ما در افغانستان هزینه کنیم و سرباز بفرستیم و با تابوت برگردیم…» تا هنگامی که شرایط غیر طبیعی را که خودت و سلف انگلیسی‌ات ایجاد کردند از بین ببری.

افغانستان گورستان تاریخ نبود، افغانستان یکی از کانون‌های تمدن بشری بوده است. سلف شما انگلیس با جدایی افغانستان و ایران از یکدیگر و ساخت مرز مصنوعی، کشوری بر اساس سیادت قومی خاص ایجاد کردند.

این شرایط را از بین ببرید و بعد بروید. از میراث شوم بریتانیا که بگذریم، مگر شما برای مبارزه با شوروی، غول جهادگرایی اسلامی را بیدار نکردید و حکومت و ارتش افغانستان را از بین نبردید؟

۲. چرا در امور داخلی افغانستان دخالت کردید؟ شما اگر برای مبارزه با تروریسم آمده بودید چرا در ساخت دولت افغانستان دخالت کردید؟ چرا به اسم مبارزه با جنگ سالاران، مجاهدان افغانستانی را خلع سلاح کردید؟ چرا با تقلب اشرف غنی مزدور را بر افغانستان مسلط کردید؟

۳. چرا با مصالحه با طالبان به آنان مشروعیت دادید؟ می‌خواستید نیروهای خود را از افغانستان خارج کنید؟ خارج می کردید، دیگر چرا با طالبان مصالحه کردید؟ تا به آنان مشروعیت بدهید؟!

۴. چرا خلیل زاد نوکر طالبان را به عنوان نماینده خود در افغانستان انتخاب کردید؟

۵. دروغ می‌گویید و ارتش افغانستان را مسلح نکردید، نه توپ و تانک درست و حسابی و نه نیروی هوایی خوبی برای ارتش درست نکردید.

۶. افغانستانی‌ها سلحشور هستند، اتباع مزدور شما یعنی اشرف غنی گماشته خائن‌تان فرار و ارتش را تسلیم طالبان کرد. اگرنه سلحشوری افغانستانی‌ها در تاریخ ثابت شده است.

۷. مسلم است که طالبان مامور پاکستان و در ضمن پاکستان هم تا مفرغ به شما وابسته است. چرا پاکستان را تهدید به تحریم در صورت حمایت از طالبان نکردید، تا منبع حمایت از طالبان را قطع نمایید؟!

آقای بایدن شما از اشرف غنی در بزدلی و دروغگویی دست کمی ندارید.

با تکذیب روحیه سلحشوری و شجاعت مردم افغانستان و تحقیر آنان به عنوان دوستدار جریان جنایتکار و عقب‌افتاده طالبان، بر سیاه‌کاری خود نقاب نزنید.

سایر اخبار مربوط به افغانستان را بخوانید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 246997 ساعت خبر : 11:54 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=246997
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات