دوره های خصوصی زبان آموزشگاه سخن برتر

دوره های خصوصی زبان آموزشگاه سخن برتر

استادان ما به شما کمک می‌کنند تا لیسنینگ خود را قوی کنید. گوش دادن به مکالمات به زبان انگلیسی از موثرترین روش‌های برای تقویت دایره لغات انگلیسی و مهارت‌های حرف زدن است.

آن‌ها به شما کمک می‌کنند مفاهیم زبان انگلیسی را متوجه شوید، در خواندن کتاب‌ها به شما کمک می‌کنند، هر کدام‌ از سوالات را برای شما باز می‌کنند تا با هم به جواب برسید.

استادان ما تمام مهارت‌های زبان انگلیسی را با شما تمرین می‌کنند. معلمان خصوصی نقاط ضعف و قوت شما را متوجه می‌شوند و به شما می‌گویند و شما را متوجه مهارت‌هایتان می‌کنند و نقاط ضعف‌تان را با شما تمرین می‌کنند. شما با تمرین بیشتر در کلاس تدریس خصوصی زبان قوی‌تر می‌شوید و اعتماد به نفس پیدا می‌کنید.

مزیت تدریس خصوصی این است که روند کلاس با توجه به توانایی شما جلو می‌رود. کلاس‌های خصوصی زبان انگلیسی به صورت آنلاین نیز ارائه می‌شود که هزینه آن پایین‌تر از کلاس حضوری است. هزینه کلاس حضوری با توجه به شرایط و نیازهای شما متفاوت است که شما می‌توانید با برقراری تماس با آموزشگاه از هزینه آن مطلع شوید. زبان انگلیسی یکی از پرکاربردترین و زبان‌ها در سطح جهان است و هر کس برای یادگیری آن دلایل مختلفی دارد در کلاس‌های خصوصی خود بیشتر به هدف یادگیری زبان انگلیسی خود نزدیک می‌شوید. اگر به دنبال پیشرفت سریع هستید کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای شما بسیار مناسب است.

کلاس مکالمه زبان انگلیسی

با اینکه هدف کلاس‌ها و روند ما متمرکز بر مکالمه است اما کلاس مکالمه زبان انگلیسی سخن برتر چیز متفاوتی است. بلد بودن و متوجه شدن یک زبان با مکالمه داشتن به آن زبان فرق دارد. این کلاس نه تنها برای یادگیری مکالمه است بلکه با مکالمه و فکر کردن به موضاعات مختلف و سعی در بیان آن‌ها زبان‌آموز متوجه نقطه‌ضعف‌ها و مشکلات می‌شوند و علاوه بر مکالمه گرامر و لغات را نیز همراه استاد زبان خود فرا می‌گیرد.

در اصل صحبت کردن به یک زبان به انتقال دانش شما در مورد دستور زبان، واژگان و تلفظ از اعماق ذهنتان به سطح کمک می‌کند. با مرور زمان این تسلط و حافظه شما را نیز بهبود می‌بخشد.

هنگامی که در خانه به تنهایی درس می‌خوانید ساختن و مجسم کردن جنبه ارتباطی یادگیری زبان بسیار دشوار است.

زبان ابزاری برای برقراری ارتباط است و این بخش از فرایند یادگیری بسیار مهم است. صحبت کردن و گوش دادن به یک زبان خارجی مهارت‌های ارتباطی عملی را به نحوی تقویت می‌کند که یادگیری کتاب‌های درسی هرگز به تقویت آن‌ها کمک نمی‌کند؛ به همین دلیل است که آموزشگاه ما کلاس‌های مکالمه نیمه خصوصی و خصوصی زبان انگلیسی را به زبان‌آموزان ارائه می‌دهد.

دوره های خصوصی زبان آموزشگاه سخن برتر
دوره های خصوصی زبان آموزشگاه سخن برتر

دوره های خصوصی زبان؛ تدریس خصوصی آیلتس

سیستم بین المللی آزمون زبان انگلیسی (IELTS) برای کمک به شما در کار، تحصیل یا مهاجرت به کشوری طراحی شده است که زبان مادری آن انگلیسی است. آیلتس به چهار بخش تقسیم می‌شود: خواندن (Reading)، نوشتن (Writing)، گوش دادن (Listening) و مکالمه  (Speaking).

داشتن مدرک آیلتس فرصت های زیادی را به همراه دارد. اگر می‌خواهید در دانشگاهی در انگلستان یا ایرلند تحصیل کنید، آیلتس چیزی است که شما نیاز دارید. بسیاری از دانشگاه‌های بزرگ نتیجه این آزمون زبان انگلیسی را بر اساس شرایط پذیرش خود درخواست می‌کنند و نمره مورد نیاز شما بستگی به این دارد که در کدام دانشگاه می‎خواهید شرکت کنید. اگر بخواهید در یک شرکت چند ملیتی یک نمره خوب در آیلتس می‌تواند به شما در رسیدن به آرزوهای شغلی کمک کند.

با هر هدفی که می‌خواهید در آزمون آیلتس شرکت کنید آموزشگاه زبان سخن برتر شما را آماده می‌کند. کلاس‌های تدریس خصوصی آیلتس سخن برتر، کلاس آیلتس را به دو شکل خصوصی و نیمه خصوصی ارائه می‌کند. همچنین اگر مهارت کافی ندارید می‌توانید در کلاس‌های Pre IELTS نیز شرکت کنید. با شرکت در این کلاس‌ها چهار مهارت مورد نیاز برای گذراندن آزمون را به خوبی فرا می‌گیرید.

سخن برتر، بهترین آموزشگاه زبان در تهران

دوره آموزش زبان تجاری

یادگیری انگلیسی تجاری به شما امکان می‌دهد مهارت‌های زبان انگلیسی خود را توسعه دهید. این مهارت‌ها در یک دفتر یا سایر محیط‌های تجاری مفید هستند. با درک مهارت‌های ارتباطی مورد نیاز در محل کار می‌توانید برای ایجاد روابط قوی با همکاران و مشتریان و شرکای تجاری خود اعتماد به نفس کسب کنید.

مزیت‌های یادگیری انگلیسی تجاری فقط همین‌ها نیست. انگلیسی زبان بین‌المللی است بلد بودن زبان انگلیسی به شما کمک می‌کند تا بتوانید در بازارهای کار به رقابت بپردازید و راحت‌تر به تجزیه و تحلیل روند بازار مشغول شوید.

با توجه به کار و دغدغه روزانه شاید شرکت در کلاس‌های زبان با زمان بندی مشخص برای شما سخت باشد. همچنین کلاس‌های گروهی معمولا تمام اهداف شما برای یادگیری زبان را محقق نمی‌کنند. این کلاس‌ها با توجه به مهارت و سرعت یادگیریتان ممکن است برای شما سخت یا آسان باشد که در هر صورت آزاردهنده است.

کلاس آموزش زبان تجاری آموزشگاه سخن برتر به دو شکل خصوصی و گروهی با توجه به اهداف یادگیری شما و در دفتر کار یا خانه شما برگزار می‌شود. زمان و محل برگزاری کلاس‌ها به انتخاب شماست. در این دوره‌ها انگلیسی عمومی، انگلیسی تجاری، انگلیسی فنی و انگلیسی صنعتی تدریس می‌شود.

سخن برتر، بهترین آموزشگاه زبان در تهران

آموزشگاه زبان سخن برتر(sokhanbartar.net)  یکی از بهترین آموزشگاه‌های زبان در تهران است. این موسسه در ارائه کلاس‌های خصوصی زبان سابقه و تبحر بالایی دارد  و سال‌هاست خدمات و کلاس‌های خصوصی و نیمه‌خصوصی را برای راحتی زبان‌آموزان برگزار می‌کند.

موسسه زبان سخن برتر استادان زبان خود را برای آموزش به شما به تمامی نقاط تهران بزرگ می‌فرستد. این آموزشگاه کلاس‌های خصوصی خود را بر اساس نیازهای زبان‌آموزان و با تضمین برگشت هزینه کلاس در صورت نارضایتی ارائه می‌دهد. در ادامه کلاس‌های تدریس زبان آموزشگاه سخن برتر را به شما معرفی می‌کنیم.

امروزه بسیاری از افراد نیاز به یادگیری زبان‌ انگلیسی دارند. به هر دلیلی که به فراگیری زبان انگلیسی مشغول هستید سخن برتر انتخاب مناسبی برای شماست. آموزشگاه ما با استادهای مجرب و روش‌های نوین آموزشی و مطابق با نیاز زبان‌آموزان از بهترین‌های آموزش زبان در تهران است.

آگهی در گلونی

کد خبر : 247762 ساعت خبر : 7:52 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=247762
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات