سریال جنایی حرفه ای به نماوا آمد

سریال جنایی حرفه ای منتشر شد

توجه کنید که احتمال لو رفتن داستان وجود دارد

به گزارش گلونی سریال حرفه‌ای در ۲۱ مهرماه در حالی از قسمت اول خود رونمایی کرد که مخاطب از سریال جدید میدان سرخ قطع امید کرده بود و همین علت باعث دوچندان دیده شدن سریال حرفه‌ای شد که در ژانر سریال‌های جنایی، حرفه‌ای‌‌تر از بقیه به نظر می‌رسد.

حرفه‌ای یک مجموعه نمایشی ایرانی به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده و به تهیه‌کنندگی سعید خانی محصول سال ۱۴۰۰ است که به صورت اختصاصی در شبکه نمایش خانگی نماوا پخش می‌شود.

مصطفی تقی‌ زاده، نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون، متولد سال ۱۳۶۵ در تهران و فارغ التحصیل رشته سینما است که اولین تجربه‌ بلند سینمایی‌اش با عنوان زرد، در سال ۱۳۹۵ ساخته شد.

داستان سریال حرفه‌ای با ماموریت سیامک، برای شکنجه دو نفر شروع شده و پس از آن قصه پیرامون زندگی شخصی چند برادر و معرفی شخصیت واقعی ‌آن‌ها می‌چرخد و تا حدودی بیننده را با درام اصلی قصه آشنا می‌کند.

از جمله شگفتی‌های حرفه‌ای برای بیننده بازی سیروان و زانیار خسروی، خوانندگان مطرح کشور در این مجموعه است، که در این میان سیروان خسروی با بازی در نقش سیامک، شخصیتی کارچاق‌کن و قاتل که برای مافیاها‌ی پشت پرده راه را تسهیل می‌کند، بیشتر از زانیار خسروی به چشم می‌آید.

سریال جنایی حرفه ای

قسمت اول حرفه‌ای و اصل قصه‌ی این مجموعه گرچه در ابتدا کمی گنگ و پرابهام به نظر می‌رسد اما این گیجی به شدت قسمت‌های اول میدان سرخ نیست که مخاطب را از ادامه دیدن سریال منصرف کرده و عطایش را به لقایش ببخشد!

حرفه‌ای جسته‌ گریخته اطلاعاتی از هر شخصیت چه با دیالوگ چه با اَکت در اختیار مخاطب قرار می‌دهد و همین فرصت چینش تکه‌های پازل بهم‌ریخته‌ی سریال کنار هم، ذهن مخاطب را از حالت انفعال خارج و او را با قصه همراه می‌کند.

از طرفی دیگر حضور بازیگران چهره همچون سارا بهرامی، بهاره کیان افشار، علیرضا ثانی‌فر و … از جمله مواردی است که مخاطب را به دیدن ادامه این درام جنایی تشویق می‌کند.

در ادامه قصه سریال حرفه‌ای اینطور به نظر می‌رسد که کار شخصی سیامک که برای انجام آن از بالا دست خود اجازه گرفت، از دیگر خط‌های روایی مهم قصه است که، شناخت بهتر این قاتل حرفه‌ای و چگونگی رسیدن به جایگاه کنونی‌اش را برای بیننده میسر می‌کند.

این فیلم را می‌توانید از نماوا تماشا کنید.

نقد سایر فیلم‌های داخلی و خارجی را در این لینک بخوانید.

پایان پیام

نویسنده:  هانیه شریعتی

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 249301 ساعت خبر : 3:33 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=249301
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات