فراخوان مسابقه رادیو تئاتر جشنواره بین المللی تئاتر فجر منتشر شد

فراخوان مسابقه رادیو تئاتر جشنواره بین المللی تئاتر فجر منتشر شد

فراخوان بخش مسابقه رادیو تئاتر چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر منتشر شد.

به گزارش گلونی به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، بخش رادیو تئاتر با مشارکت اداره کل هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش با هدف میزبانی از طیف متنوع‌تری از آثار نمایشی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های کم‌نظیر رادیو در تولید و عرضه آثار نمایشی، در چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاترفجر برگزار می‌شود.

تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، وحدت و همدلی، صلح جهانی، ادبیات کهن پارسی و معرفی نوابغ و چهره‌های موفق انقلاب در همه عرصه‌ها از رویکردهای این بخش در جشنواره امسال است.

آخرین مهلت ارائه آثار و ثبت تقاضا در این بخش، ۲۵ آذر ماه است.

همچنین علاقمندان به شرکت در بخش مسابقه رادیو تئاتر می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره بین‌المللی تئاترفجر به این نشانی نسبت به ارائه مدارک لازم و ثبت تقاضای حضور در جشنواره اقدام کنند.

برای مطالعه شرایط و ضوابط شرکت در این بخش و اطلاعات تکمیلی به پیوست این خبر است.

چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاترفجر بهمن ماه سال جاری به دبیری حسین مسافر آستانه برگزار می‌شود.

گفتنی است جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از مهم‌ترین جشنواره‌های تئاتر در ایران است که هر ساله در دهه فجر در ماه بهمن برگزار می‌شود.

این جشنواره اغلب رقابتی بوده و دارای بخش‌های گوناگونی مانند بخش نمایش صحنه‌ای، بخش بین‌الملل، بخش نمایش‌های رادیویی، و بخش نمایش خیابانی است.

برگزار کنندگان این جشنواره مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن هنرهای نمایشی ایران، و موسسه بین‌المللی تئاتر هستند و دبیرخانه جشنواره در تهران قرار دارد.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 249872 ساعت خبر : 3:00 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=249872
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات