نکاتی درباره پاکسازی صورت

نکاتی درباره پاکسازی صورت

فشیال صورت (facial) یک روش رایج و بسیار محبوب مراقبت از پوست است. این روش یک درمان دستی چند مرحله‌ای است که معمولا یک ساعت به طول می‌انجامد.

فشیال یک روش بسیار عالی و ساده برای از بین بردن استرس یک هفته پر تنش است که به طور جدی بر پوست شما تأثیر می‌گذارد.

اگر می‌خواهید مراقبت از پوست درجه یکی را امتحان کنید و به جای مرطوب‌کننده و پاک‌کننده روزانه، یک مراقبت از پوست حرفه‌ای را تجربه کنید، از پاکسازی صورت فشیال استفاده کنید و پوست خود را به یک پوست بی‌عیب و سالم تبدیل کنید. در ادامه به توضیحات بیشتر در مورد فشیال می‌پردازیم.

مراحل فشیال صورت

فشیال حاوی چندین مرحله است که تعدادی روش مراقبتی را کنار هم در یک پکیج ارائه می‌دهد. تمام این فرآیندها پشت سرهم و در قالب مراحلی که معمولا یک ساعت طول می‌کشد انجام می‌شود. این مراحل شامل پاک کردن آرایش، تمیز کردن آلودگی از صورت و … است که در زیر بیان می‌کنیم.

مشاوره پاکسازی صورت

فشیال صورت باید با مشاوره شروع شود. اگر شما مشتری جدیدی هستید متخصص زیبایی به شما یک فرم می‌دهد تا آن را پر کنید که در مورد شرایط پوستی شما، رژیم غذاییتان، میزان آبی که در روز می‌نوشید، داروها و مکمل‌هایی که مصرف می‌کنید و محصولاتی که در حال حاضر برای صورت خود استفاده می‌کنید سوالاتی پرسیده می‌شود. این‌ها می‌توانند بر پوست شما و نوع درمان‌هایی که متخصص توصیه می‌کند تأثیر بگذارند.

آموزشگاههای آرایشگری زنانه در گیشا تهران

پاکسازی صورت

پس از پیچاندن موهای خود با حوله یا سربند، متخصص زیبایی تمیز کردن کامل صورت را شروع می‌کند. تجزیه و تحلیل پوست

متخصص زیبایی چشم‌های شما را می‌پوشاند و با استفاده از یک چراغ بزرگنمایی به پوست شما نگاه می‌کند. او نوع پوست شما (خشک، چرب، مختلط، حساس یا معمولی) و شرایط پوست (آکنه، جوش‌های سرسیاه، سرسفید، پیری، آسیب ناشی از آفتاب، کم آبی بدن و غیره) را تعیین می‌کند و سپس محصولات و درمان مناسب را انتخاب می‌کند. او با شما در مورد آنچه می‌بیند و توصیه می‌کند مشورت می‌کند.

بخور گرم

اکثر درمان‌های پاکسازی صورت از دستگاهی استفاده می‌کنند که بخار نازکی از بخور گرم را به صورت شما هدایت می‌کند. این کار آرامش بخش است و به نرم شدن جوش‌های سرسیاه و سرسفید کمک می‌کند تا بعدا استخراج شوند. اگر پوست بسیار حساسی دارید، متخصص زیبایی ممکن است از بخور استفاده نکند.

لایه برداری

لایه‌برداری با استفاده از لایه‌بردار فیزیکی یا شیمیایی انجام می‌شود. لایه‌بردارهای فیزیکی دارای بافت ناهموار (ریز مهره‌ها) هستند که سلول‌های مرده سطح پوست را از بین می‌برد. در این نوع لایه‌برداری از آنزیم‌ها و اسیدها برای شل شدن پیوند بین سلول‌های پوست استفاده می‌شود. یک درمان آنزیمی ملایم را می‌توان در طول بخور انجام داد. شدت لایه‌بردارهای شیمیایی متفاوت است. نوع قوی‌تر آن‌ها می‌تواند مستقل از پاکسازی صورت یا بخشی از آن باشد.

استخراج

این مرحله یک فرآیند از بین بردن جوش‌های سرسیاه یا سرسفید است که اگر شما آن را درخواست کنید و به آن نیاز داشته باشید انجام می‌شود. قبل از استخراج، پوست را تمیز کرده و بخور می‌دهند. لایه‌برداری باعث می‌شود که استخراج راحت‌تر شود. افراد تحمل درد متفاوتی نسبت به استخراج دارند. این مرحله به ویژه در پوست‌های نازک می‌تواند ناراحت‌کننده باشد. در صورت انجام نادرست، استخراج می‌تواند باعث پارگی مویرگ‌ها و تغییر رنگ شود.

نکاتی درباره پاکسازی صورت
نکاتی درباره پاکسازی صورت

ماساژ صورت

با استفاده از ماساژ کلاسیک صورت ماساژ داده می‌شود که هم باعث آرامش شما شده و هم موجب تحریک پوست و ماهیچه‌های صورت می‌شود.

ماسک صورت

ماسک صورت متناسب با نوع پوست شما (خشک، چرب، مختلط، حساس، بالغ) و شرایط انتخاب می‌شود. در طول زمانی که ماسک روی صورتتان است که می‌تواند بسته به نوع درمان بین ۱۰ تا ۲۰ دقیقه روی صورت و گردن باشد متخصص زیبایی بازوها، دست‌های شما را ماساژ می‌دهد.

کرم

استفاده نهایی از تونر، سرم، کرم دور چشم، مرطوب‌کننده و ضد آفتاب در صورت روز بودن.

توصیه‌هایی برای مراقبت از پوست در خانه

متخصص زیبایی به شما می‌گوید که شما چگونه می‌توانید از پوست خود بهتر مراقبت کنید و محصولاتی را توصیه می‌کند. برخی از افراد از این مرحله پاکسازی صورت احساس ناراحتی می‌کنند زیرا شامل توصیه‌ محصولات است، اما این بخشی از کار اوست و متخصص زیبایی می‌داند که چه چیزی برای پوست شما مفید است.

آموزشگاههای آرایشگری زنانه در یوسف آباد تهران

هر چند وقت یکبار باید پاکسازی صورت را انجام دهید؟

از فردی به فرد دیگر متفاوت است. در حالت ایده آل ماهانه از فشیال صورت استفاده کنید زیرا این مدت زمان لازم برای بازسازی پوست است. سعی کنید حداقل چهار بار در سال با تغییر فصل فشیال صورت داشته باشید. اگر برای برطرف کردن آکنه در تلاش هستید، به خصوص در ابتدای کار ممکن است بیشتر به آن نیاز داشته باشید. در حالت کلی استفاده ماهیانه از فشیال کافی است.

نکاتی درباره پاکسازی صورت
نکاتی درباره پاکسازی صورت

سمزدایی پوست با فشیال صورت

پوست ما بیشتر از آنچه اکثر مردم فکر می‌کنند در معرض آلاینده‌های هوا قرار دارد. با گذشت زمان سموم، روی پوست جمع شده و باعث ایجاد جوش می‌شوند. اگرچه ممکن است روزانه صورت خود را تمیز کرده و بشویید، اما فشیال صورت برای پوست مفید است زیرا حاوی نمک دریا، روغن، عصاره‌های گیاهی و کرم‌های غنی از آنتی‌اکسیدان است. این مواد غنی پوست شما را سمزدایی می‌کند تا از تجمع مایعات و پف خلاص شود. پس از تجربه درمان صورت، پوست شما احساس درخشندگی و طراوت می‌کند.

آموزشگاههای آرایشگری زنانه در ستارخان تهران

پاکسازی پوست و بهبود جریان خون

درمان صورت با ماساژ ملایم روی پوست  شروع می‌شود. این فرآیند آرامش بخش تنش را از بدن شما برداشته و جریان خون را در اطراف صورت شما بهبود می‌بخشد. بهبود جریان خون باعث تحریک عروق لنفاوی و سمزدایی پوست شما می‌شود. همچنین باعث تولید کلاژن شده که می‌تواند خطوط ریز را صاف کرده و از چین و چروک جلوگیری کند.

کلام آخر

مهم‌ترین مزیت استفاده از پاکسازی صورت تجربه آرامش است. فشیال صورت شما در یک محیط آرام، آرامش‌بخش و بی سر و صدا بدون هیچ گونه مزاحمتی انجام می‌شود. در طول درمان صورت می‌توانید هم بدن و هم ذهن خود را آرام کنید. استفاده ماهانه از  فشیال صورت باعث تقویت روحیه شما شده و منجر به شادابی و سلامت پوست می‌شود. لطفا اگر در مورد این مطلب نظری یا سوالی دارید برای ما بنویسید.

آگهی در گلونی

کد خبر : 247766 ساعت خبر : 11:32 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=247766
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات