مقام سوم هادی چوپان در مسابقات مستر المپیا

مقام سوم هادی چوپان در مسابقات مستر المپیا

هادی چوپان ملقب به «گرگ پارسی» موفق شد در دسته آزاد مسابقات مستر المپیا رتبه سوم را به خود اختصاص دهد تا ضمن تکرار عنوانش در سال ۲۰۱۹، جایزه ۱۰۰ هزاردلاری مسابقات را هم کسب کند.

به گزارش گلونی در پایان رقابت‌های مسترالمپیا ۲۰۲۱ هادی چوپان پس از بیگ رامی و برندون کوری مقام سوم رقابت‌ها را به دست آورد.

هادی چوپان همچنین جایزه بهترین بدنساز از نگاه تماشاگران را به دست آورد و برنده عنوان قهرمان مردمی شد.

برندون کری، قهرمان مستر المپیای ۲۰۱۹، نیز در رتبه دوم قرار گرفت تا مقام سوم به هادی چوپان معروف به گرگ ایرانی برسد که رتبه خود را نسبت به سال گذشته یک رده ارتقا داد.

جایزه نفر اول این مسابقات ۴۰۰ هزار دلار، جایزه نفر دوم ۱۵۰ هزار دلار و جایزه نفر سوم ۱۰۰ هزار دلار است.

گفتنی است اولین حضور هادی چوپان در مسابقات مستر المپیا در سال ۲۰۱۹ بود که موفق شد در آن سال رتبه سوم را به خود اختصاص داد که به نوبه خود یک رکورد بی‌نظیر به حساب می‌آید.

این ورزشکار در هر دوره حضورش در این مسابقات نشان داده که رقیبی جدی است و پتانسیل تبدیل شدن به قهرمان جهان را دارد. او امسال نیز در آستانه کسب عنوان قهرمانی قرار داشت اما در نهایت جایزه مردمی را از آن خود کرد.

او در سال ۲۰۱۹ رتبه سوم و در سال ۲۰۲۰ رتبه چهارم را کسب کرده بود.

مستر المپیا که معتبرترین مسابقات در رشته پرورش اندام است هرساله از سوی فدراسیون جهانی پرورش اندام برگزار می شود؛ این مسابقات میلیون‌ها بیننده از سراسر جهان دارد و قهرمانان مستر المپیا از جمله چهره‌های مشهور دنیای ورزش هستند.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 248797 ساعت خبر : 2:58 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=248797
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات