داستان زندگی وحید شمسایی در محاکات

داستان زندگی وحید شمسایی در محاکات

در قسمت‌ تازه برنامه تلویزیونی «محاکات» با اجرای منصور ضابطیان، وحید شمسایی از داستان پرفراز و نشیب زندگی‌اش می‌گوید. 

به گزارش گلونی این برنامه امشب با حضور وحید شمسایی ملی‌پوش سابق فوتسال که با ۳۹۲ گل زده بعد از فالکائو برزیلی بهترین گلزن تاریخ فوتسال ملی جهان است، روی آنتن می‌رود و این ستاره سابق فوتسال از فراز و نشیب‌های زندگی‌اش می‌گوید. 

احسان محمدی نویسنده نیز امشب در کنار داوران ثابت «محاکات» درباره میزان جذابیت قصه شمسایی برای تبدیل شدن به کتاب قضاوت می‌کند. 

«محاکات» به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی محمد صوفی ساخته شده و داوران آن امیر شهاب رضویان، فلورا سام و رسول نجفیان هستند و این برنامه هر هفته چهارشنبه و پنجشنبه بعد از خبر ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

وحید شمسایی در محاکات

نماشای گلونی را دنبال کنید

گفتنی است مجری این برنامه «منصور ضابطیان»، (متولد ۷ آذر ۱۳۴۹ در تهران) روزنامه‌نگار، کارگردان، مجری رادیو و تلویزیون، پادکست‌ساز، نویسنده و تهیه‌کننده است.

او کار حرفه‌ای را با روزنامه‌نگاری شروع کرد و مصاحبه‌ها و گزارش‌های مختلفی برای مجلات و روزنامه‌های حیات نو، چلچراغ، گزارش فیلم و کلک می‌نوشت.

در سال ۱۳۷۸ کار در تلویزیون را آغاز کرد. «سبد»، «مردم ایران سلام»، «جغرافیای فریاد»، «فرش واژه»، «نقره»، «رادیو هفت» و «صدبرگ» از معروف‌ترین کارهای او در تلویزیون است.

ضابطیان دو سال پی در پی جایزه قلم بلورین بهترین گفت‌وگوی سال و یک سال هم جایزه قلم بلورین بهترین گزارش سال را در جشنواره مطبوعات کسب کرده‌ است.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 248413 ساعت خبر : 2:43 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=248413
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات