پاکسازی صورت

پاکسازی صورت

پاکسازی پوست یکی از ضروری‌ترین روش‌های مراقبت از پوست است. متخصص زیبایی در پاکسازی ترکیبی از روش‌های درمانی برای صورت شما از جمله پاکسازی، استخراج، لایه برداری، ماساژ و مرطوب‌کننده استفاده می‌کند. متخصص زیبایی در حین درمان با توجه به واکنش پوستتان به روش‌ها متوجه می‌شود چه مراقبتی برای پوستتان نیاز است. انواع مختلفی از پاکسازی صورت وجود دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

انواع پاکسازی صورت

یافتن فشیال صورت مناسب که برای شما و نوع پوست شماست می‌تواند یک کار چالش‌برانگیز باشد. در اینجا چند نوع فشیال صورت و کارهایی که می‌توانند برای پوست شما انجام دهند آورده شده است.

مرکز پاکسازی پوست در شیراز

پاکسازی صورت
پاکسازی صورت

لایه برداری شیمیایی

لایه برداری شیمیایی نوعی از پاکسازی است که برای بهبود ظاهر پوست روی دست، گردن یا صورت استفاده می‌شود. محلول شیمیایی با دقت روی پوست اعمال می‌شود. سپس پوست قدیمی لایه‌برداری و کنده شده و یک لایه بازسازی شده و صاف را جای می‌گذارد.

میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن فرایندی در پاکسازی صورت است که با هدف از بین بردن یا لایه‌برداری لایه‌های مرده و آسیب‌دیده پوست از صورت انجام می‌گیرد. بیرونی‌ترین لایه پوست به طور معمول دارای بیشترین قسمت از لکه‌های واضح، رنگدانه، زبری و چین و چروک است.

این عمل به طور متوسط ​​حدود ۴۵ دقیقه به طول می‌انجامد و معمولا بدون نیاز به بیهوشی است. این شامل پاکسازی اولیه پوست برای از بین بردن هرگونه مواد آرایشی یا سایر مواد اضافی است.

سپس کریستال های اکسید آلومینیوم، بی کربنات سدیم یا کلرید سدیم روی پوست قرار می‌گیرد تا درمان شود. کریستال‌های ریز ممکن است با یک دستگاه بر روی سطح پوست پاشیده شوند، در حالی که یک مکش کوچک همزمان سلول‌های مرده شل شده پوست را همراه کریستال‌هایی که استفاده شده‌اند را از پوست جمع می‌کند.

درماپلنینگ

نوع دیگری از لایه‌برداری است که با دقت لایه بالایی سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد. درماپلنینگ با از بین بردن سلول‌های مرده و پرز و موهای صورت باعث لطیف شدن و روشن شدن پوست می‌شود.

فیشیال جوانسازی

فیشیال جوانسازی تنها برای کسانی نیست که می‌خواهند پوست آن‌ها درخشندگی جوانی داشته باشد. این درمان باعث افزایش کلاژن در پوست می‌شود که برای کسانی که پوست پیر یا پوست خشک دارند و یا هر دو عالی است. افزایش کلاژن به آبرسانی صورت و طراوت پوست کمک می‌کند و ظاهری شاداب و جوان به شما می‌بخشد.

خدمات فیشیال در شیراز

پاکسازی صورت از جوش

این درمان‌های مراقبت از پوست مخصوص کسانی است که از جوش‌های سرسیاه و سرسفید رنج می‌برند. پاکسازی آکنه پوست را تمیز، سالم و شفاف می‌کند. با این حال باید توجه داشت که استخراج یک درمان جداگانه است.

فواید پاکسازی صورت

پوست را جوان می‌کند

این طبیعی است که با افزایش سن درخشندگی پوست شما از بین می‌رود. شیوه زندگی شما و آلودگی باعث می‌شود که پوست شما بهبود نیابد. پاکسازی صورت می‌تواند به جوانسازی پوست کمک کند. درمانگر یا متخصص زیبایی از روش‌ها، محصولات و فناوری مختلفی استفاده می‌کند که به بهبود بافت پوست شما کمک می‌کند.

جوش و جای جوش را درمان کنید

هنگامی که یک جوش (یا آکنه) را فشار می‌دهید خطر زخم شدن پوست وجود دارد. علائم جوش ممکن است سرسخت باشند، اما پاکسازی صورت می‌تواند در درمان آن‌ها به شما کمک کند. متخصصان زیبایی برای درمان جوش از محصولات حاوی اسید سالیسیلیک استفاده می‌کنند. لایه‌برداری با اسید سالیسیلیک به کاهش جوش و جای جوش کمک می‌کند.

پوست شما را سفت می‌کند

با افزایش سن پوست شما با کاهش تولید کلاژن خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد. در طول فشیال صورت، متخصصان از لایه بردارهای شیمیایی، ماسک‌ها، لوسیون‌ها و کرم‌هایی استفاده می‌کنند که غنی از عصاره‌های گیاهی هستند و باعث تحریک تولید کلاژن و کاهش علائم پیری می‌شوند.

کیسه‌های زیر چشم و حلقه‌های تیره را از بین می‌برد

پوست اطراف چشم و پلک‌ها نازک هستند و از این رو نیاز به مراقبت خاص دارند.

هنگامی که به آن توجه نکنید و مراقب چشم‌های خود نباشید، کیسه‌های زیر چشم، حلقه‌های تیره اطراف چشم و چروک‌های پنجه کلاغی روی آن ظاهر می‌شود. متخصصان زیبایی می‌دانند چگونه با پوست ظریف زیر چشم رفتار کنند. کرم‌هایی که آن‌ها برای درمان پوست نازک اطراف چشم استفاده می‌کنند مخصوص درمان این نواحی ساخته شده‌اند. خیلی از افراد در طول درمان از برش‌های خیار استفاده می‌کنند. خیار حاوی ویتامین K است. این ویتامین خاصیت آبرسانی دارد و خستگی، سیاهی و چین و چروک اطراف چشم را رفع می‌کند.

قابلیت جذب پوست را افزایش می‌دهد

این یکی دیگر از مزایای مراجعه منظم به سالن‌های ارائه‌دهنده‌ پاکسازی صورت است. این روش باعث افزایش توانایی پوست شما در جذب موثر سایر محصولات می‌شود. ممکن است محصولات آرایشی مختلف و گرانی تهیه کنید اما آن‌ها جذب پوست صورت‌تان نمی‌شوند. چرا؟ زیرا سطح پوست شما آنقدر خشن است که مواد نمی‌توانند به درستی به آن نفوذ کنند. با فشیال صورت منظم پوست شما صاف و آماده جذب محصولات می‌شود.

مراقبت‌های تخصصی دریافت می‌کنید

پاکسازی صورت حرفه‌ای با نظرات و توصیه‌های متخصص همراه است. قبل از هرگونه درمان صورت متخصص زیبایی از شما در مورد نوع پوست، مسائلی و مشکلات پوستی که با آن درگیر هستید و مشکلاتی که می‌خواهید برطرف کنید سوال می‌پرسد. آن‌ها پوست شما را بررسی کرده و قبل از ارائه راه حل، مشکل را تجزیه و تحلیل می‌کنند. متخصصین زیبایی محصولات و روش‌های درمانی را انتخاب می‌کنند که مناسب پوست شما باشد.

فشیال به سم زدایی پوست کمک می‌کند

پوست شما نیاز دارد تا مواد زائدی را که به طور منظم روی آن تجمع می‎یابد دفع کند. سم زدایی از پوست ضروری است. درمانگران پوست از موادی مانند کرم‌های غنی از آنتی‌اکسیدان، عصاره‌های گیاهی، سرم و روغن‌ها برای شادابی و درخشندگی صورت استفاده می‌کنند. لایه‌برداری فرآیندی است که در آن سلول‌های مرده پوست به آرامی از سطح پوست شما جدا می‎‌شوند اگر این سلول‌ها برداشته نشوند، روی سطح انباشته شده و پوست شما خشن و خشک می‌شود.

کلام آخر

برای پیدا کردن بهترین سالن های زیبایی و آموزشگاه های آرایشگری به سایت آرایش بروید. پوست زیبا چیزی است که اکثر مردم آرزوی داشتن آن را دارند. وقتی بافت پوست ما صاف و ابریشمی باشد می‌تواند به شما اطمینان به نفس بیشتری در مورد ظاهرتان بدهد. انجام فشیال صورت راه ساده‌ای برای رسیدن به پوست زیبا و لطیف است. لطفا نظرات و سوالات خود را راجع به این مطلب برای ما بنویسید.

آگهی در گلونی

کد خبر : 247949 ساعت خبر : 11:47 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=247949
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات