کتاب صوتی در رفتن از خستگی از گروه ماکیچی را دانلود کنید

کتاب صوتی در رفتن از خستگی از گروه ماکیچی را دانلود کنید

این اثر مجموعه‌ای شامل ۹ قطعه با حال و هوای موسیقی الکترونیک و دکلمه اشعار عباس کیارستمی است.

کتاب صوتی در رفتن از خستگی

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی آهنگسازی، تنظیم نوازندگی سازهای پیانو، گیتار باس، سینتی سایزر و درام الکترونیک را «فرشاد خشنود» ملقب به باکتری خان (گروه ماکیچی) انجام داده است.

سونیا کلیشادی نیز دکلمه اشعار را بر عهده داشده است. همچنین نوازندگی ویولنسل توسط فرید قماشچی، عود توسط انور جاسم و کلارینت توسط لیلا تهرانی صورت پذیرفته است.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این اثر و سایر کتاب‌های صوتی حمایت کنیم.

همچنین تولید و نشر کتاب صوتی فرصتی مناسب برای علاقه‌مندان به شعر و ادبیات است تا بتوانند در کنار امور روزمره، مباحث مورد علاقه خود را دنبال کنند.

عباس کیارستمی (۱ تیر ۱۳۱۹ – ۱۴ تیر ۱۳۹۵) کارگردان، فیلمنامه نویس، عکاس، شاعر و نقاش ایرانی بود.

زمینه اصلی فعالیت او کارگردانی فیلم بود.

او در سال ۵۶ به تهیه کنندگی بهمن فرمان‌آرا اولین فیلم بلند خود با نام گزارش را ساخت. در طی سال‌ها فعالیت توانست موفقیت‌های بسیار بزرگ بین‌المللی در زمینه سینما به دست آورد.

او بیش از هفده جایزه مختلف از جشنواره‌های گوناگون دریافت کرد که در صدر همه می‌توان جایزه نخل طلای کن برای فیلم طعم گیلاس را نام برد.

کیارستمی در طول زندگی پربار خود هفت کتاب نیز نگارش کرد. یاد و برگ، حافظ به روایت کیارستمی، سعدی از دست خویشتن فریاد، همراه با باد، ده (۱۰)، گرگی در کمین و جزیی از غزلیات شمس (آتش) نام کتاب‌های این هنرمند بزرگ و بین‌المللی است.

سایر کتاب‌های صوتی را از این لینک مشاهده کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 246207 ساعت خبر : 12:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=246207
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات