دانلود کتاب صوتی زیارت نامه (دوست دارم تو را) از گلونی

دانلود کتاب صوتی زیارت نامه (دوست دارم تو را) از گلونی

این اثر مجموعه‌ای از اشعار سیدمحمد سادات اخوی پیرامون زیارت امام رضا (ع) است که با صدای فرخ نعمتی تولید و منتشر شده است.

کتاب صوتی زیارت نامه

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی این آلبوم بیست و هشت قطعه دارد و اشعار آن در قالب‌های شعری متنوع مثل غزل، مثنوی، رباعی، دوبیتی، مسمط و شعر نو سروده شده‌اند.

در این آلبوم، شاعر با نگاهی متفاوت به مقوله زیارت، با زبانی صمیمی و خودمانی، حال و هوای زائران امام رضا (ع) و حرم ایشان را بیان کرده است.

موسیقی «زیارت نامه (دوست دارم تو را)» که آن را محسن جلیلی انتخاب و ضبط کرده، با استفاده از طیف وسیعی از سازهای ایرانی و غربی، در صدد فضاسازی متناسب با حس و حال اشعار است و بی آنکه سعی کند ‌کلام را با ساز، تحت الشعاع قرار دهد، به ترسیم احوال زائری حاجتمند در آستان حرم ثامن الائمه کمک می‌کند.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این اثر و سایر کتاب‌های صوتی حمایت کنیم.

سیدمحمد سادات اخوی متولد ۱۳۵۲ تهران، شاعر، روزنامه نگار، نویسنده و مجری رادیو و تلویزیون است.

وی در رشته الهیات تحصیل کرده و از سال ۱۳۶۵ فعالیت مطبوعاتی و از سال ۱۳۷۳ اجرای برنامه‌های دینی و معارفی در صدا و سیما را شروع کرده است.

انتشار بیش از ۳۰ نشریه با محتوای ادبی و مذهبی، طراحی، نویسندگی، سردبیری، مشاوره و اجرای برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی گوناگون و نویسندگی بیش از ۵۰ کتاب شعر، داستان، نثر ادبی، یادداشت، سفرنامه، طنز و … از جمله فعالیت‌های او بوده است.

سایر کتاب‌های صوتی را از این لینک مشاهده کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 246701 ساعت خبر : 12:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=246701
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات