کتاب صوتی میهمانی طولانی غمناک را دانلود کنید

کتاب صوتی میهمانی طولانی غمناک را دانلود کنید

«میهمانی طولانی غمناک» اولین اثر مستقل میلاد موحدی در زمینه آهنگسازی است.

میهمانی طولانی غمناک

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی این اثر آلبومی است با اشعار شاعرانی از سراسر جهان که احمدرضا احمدی با آن صدای غمناک و شاعرانه‌اش، آنها را دکلمه کرده است.

ترانه‌های آلبوم «میهمانی طولانی غمناک» سروده «مارک استرند»، «آلن گینزبرگ»، «یوره کاشتلان»، «أمل دنقل»، «آنا آخماتووا»، «ادوارد استلین کامینگز»، «ژاک پره ور»، «کارلوس دروموند د آندراده»، «سزار وایه خو» و «ویستان هیو اودن» هستند.

«علی رحیمی»، «ایمان جعفری پویان (ایمی جی)»، «کارینا کیمیایی»، «بابک ریاحی پور»، «میثم مروستی»، «کریم قربانی»، «علی جعفری پویان»، «حسین میرزایی»، «رضا تاجبخش»، «فیروز ویسانلو»، «کارن کبیری»، «افسانه افشاری نسب» و «حسن فراهانی» در این آلبوم به نوازندگی پرداخته‌اند.

نکته جالب توجه درباره سازبندی این آلبوم، این است که آهنگساز، خود را به چند ساز محدود نکرده و از طیف وسیعی از سازها در این آلبوم استفاده کرده است.

در آلبوم «میهمانی طولانی غمناک»، موسیقی کاملا خود را با اشعار و به ویژه با فضای تصویری و عمیق آنها هماهنگ کرده و به تناسب فضای شعر، حال و هوا، سازبندی و حتی سبک موسیقی تغییر یافته است.

میلاد موحدی ساخت موسیقی فیلم‌های «خواب های دنباله دار»، «بچه طهرون»، «بالاتر از ابرهای خاکستری» و همچنین تنظیم آلبوم‌های «شیراز چل ساله» گروه دنگ شو، «کوچه خورشید» شهریار غفاری و «غریب آشنا»ی برزو ارجمند را در کارنامه خود دارد.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این اثر و سایر کتاب‌های صوتی حمایت کنیم.

همچنین تولید و نشر کتاب صوتی فرصتی مناسب برای علاقه‌مندان به شعر و ادبیات است تا بتوانند در کنار امور روزمره، مباحث مورد علاقه خود را دنبال کنند.

سایر کتاب‌های صوتی را از این لینک مشاهده کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 249705 ساعت خبر : 12:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=249705
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات