آلبوم باخ برای گیتار کلاسیک را از گلونی دانلود کنید

آلبوم باخ برای گیتار کلاسیک را از گلونی دانلود کنید

این مجموعه در ۲۲ قطعه و از سوی موسسه فرهنگی هنری ماهور منتشر شد.

آلبوم باخ برای گیتار کلاسیک

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی این اثر مجموعه‌ی تنظیم‌هایی برای گیتار است که لیلی افشار روی برگزیده‌ی آثار باخ برای ویلن، ویلنسل، لوت، لوت‌ـ‌هارپسیکورد و کیبورد انجام داده  است.

او رویکردی نوین به اجرای آثار باخ دارد و هدفش این است که باخ را برای طیف گسترده‌تری از مخاطبان دست‌یافتنی‌تر و قابل‌فهم‌تر کند.

بسیاری آثار باخ را برای گیتار تنظیم کرده‌اند، اما تنظیم‌های افشار، که توسط انتشارات مِل‌بِی منتشر و در این ضبط گنجانده شده، نسبتاً متفاوت است.

باخ به‌ندرت برای کارهایش دینامیک و زینت می‌نوشت و این تفاوت‌های ظریف را به تشخیص زیبا شناسی نوازنده می‌سپرد.

تنظیم‌های افشار در واقع با ارائه‌ی دینامیک و زینت به نوازنده آزادی عمل بیشتری می‌دهند.

درباره این اثر، به قلم لیلی افشار می‌خوانیم: «تنظیم‌های موجود در این ضبط‌ها این امکان را فراهم می‌کند که آثار با سرعت بیشتری نواخته شود و با انگشت‌گذاری‌های هارمونیک، ضمن همگامی با رویکرد خود باخ به موسیقی‌اش، می‌کوشم ظرافت‌های چنگ‌گونه‌ای را به نمایش بگذارم که تابه‌حال در هیچ ضبطی از تنظیم‌های آثار باخ برای گیتار شنیده نشده است».

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

لیلی افشار متولد تهران و از نوازندگان بزرگ گیتار کلاسیک در جهان است که برای چندین سال به عنوان بهترین نوازنده گیتار کلاسیک جهان انتخاب شده است.

او نخستین زن در جهان است که در رشته اجرای گیتار کلاسیک به درجه دکتری دست یافته و دکترای خود را از دانشگاه ایالتی فلوریدا دریافت کرده است و تا کنون جوایز زیادی را کسب کرده و اکنون استاد یکی از دانشگاه‌های آمریکاست.

سایر آلبوم‌های موسیقی را از این لینک دانلود کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 251518 ساعت خبر : 7:45 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=251518
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات