آلبوم ساغر اثر لیلی افشار را قانونی بشنوید

آلبوم ساغر اثر لیلی افشار را قانونی بشنوید

این مجموعه در ۱۹ قطعه و از سوی موسسه فرهنگی هنری ماهور منتشر شد.

آلبوم ساغر

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی ساغر، به استثنای پنج آواز محلی ایرانی با تنظیم نوازنده، گزیده‌ای است از موسیقی جهان لاتین و آهنگسازانی از ایتالیا، اسپانیا، پاراگوئه، مکزیک، ونزوئلا و آرژانتین.

شاید، از این‌رو، این مجموعه بتواند نمایی ولو مختصر از موسیقی فرهنگ لاتین و اقلیم‌های آن به دست دهد و شنوندگان و موسیقی دوستان ما را بیش از پیش با تأویلی تازه از آنها آشنا سازد.

لیلی افشار، نوازنده‌ نام آشنا و برجسته‌ی گیتار کلاسیک، افزون بر تأویل و برگردانی تازه از این آثار، گاه دست به تنظیم نیز زده است، نکته‌ای که توجه بیشتر و نگاه باریک‌تر اهل دقت و موشکافی را خواهان است.

در این مجموعه از آثار هنرمندانی چون کارلو دومنیکونی، ایساک آلبنیس، مانوئل پونسه، رِخینو ساینث ده لا ماثا، بِنیتو کانونیکو، فرانسیسکو تارگا، خورخه مورل و آگوستین باریوس مانگوره بهره برده شده است.

دانلود موسیقی و دانلود آهنگ جزو کلماتی هستند که هر روز و هر ساعت و هر دقیقه و هر ثانیه در اینترنت جست‌وجو می‌شوند.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

لیلی افشار متولد تهران و از نوازندگان بزرگ گیتار کلاسیک در جهان است که برای چندین سال به عنوان بهترین نوازنده گیتار کلاسیک جهان انتخاب شده است.

او نخستین زن در جهان است که در رشته اجرای گیتار کلاسیک به درجه دکتری دست یافته و دکترای خود را از دانشگاه ایالتی فلوریدا دریافت کرده است و تا کنون جوایز زیادی را کسب کرده و اکنون استاد یکی از دانشگاه‌های آمریکاست.

سایر آلبوم‌های موسیقی را از این لینک دانلود کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 251051 ساعت خبر : 7:45 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=251051
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات