تردد یک گرگ در خرم آباد و زنده‌گیری حیوان

تردد یک گرگ در خرم آباد و زنده‌گیری حیوان

به گفته برخی کارشناسان این گونه ممکن است یک هیبرید باشد که با آزمایش‌های علمی مشخص می‌شود.

به گزارش گلونی طبق ویدیوی منتشر شده در کانال تلگرامی روزمرگی‌های یک محیط‌بان، پس از انتشار فیلم تردد یک سگ‌سان شبیه گرگ در سطح شهر خرم‌آباد محیط‌بانان آن را زنده‌گیری و به مرکز قرنطینه منتقل کردند.

تردد یک گرگ در خرم آباد

زنده گیری گرگ مشاهده شده در سطح شهر خرم آباد

نماشای گلونی را دنبال کنید

مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان از زنده‌گیری گرگ مشاهده شده در سطح شهر خرم‌آباد توسط یگان حفاظت محیط زیست لرستان و انتقال آن به مرکز قرنطینه کلدر خبر داد.

مهرداد فتحی بیرانوند در این خصوص گفت: «با دریافت گزارشاتی مبنی بر مشاهده یک قلاده گرگ در سطح شهر خرم‌آباد، زنده‌گیری این حیوان در دستور کار نیرو‌های حفاظت محیط زیست و دیگر نیرو‌های امدادی در شهر قرار گرفت».

فتحی افزود: «این قلاده گرگ ظهر جمعه ۱۴ آبان در یکی از مناطق شمالی شهر خرم آباد توسط نیروهای یگان حفاظت محیط زیست لرستان زنده‌گیری شد و برای معاینه و سایر اقدامات درمانی به مرکز قرنطینه پاسگاه محیط‌بانی کلدر منتقل گردید».

وی افزود: «هم اکنون این قلاده گرگ جهت بررسی وضعیت جسمی در مرکز قرنطینه کلدر نگهداری می‌شود تا پس از اطمینان از سلامتی این حیوان، در طبیعت رهاسازی شود».

مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان یکی از دلایل اصلی نزدیک شدن حیوانات وحشی به جوامع انسانی را تغییر اکوسیستم جانوری و در نتیجه کمبود منابع تغذیه‌ای این حیوانات بر اثر تخریب محیط زیست عنوان نمود و از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه حیوان وحشی در مناطق مسکونی موضوع را سریعا به سامانه ۱۵۴۰ سازمان حفاظت محیط زیست و یا آتش‌نشانی اطلاع دهند.

گرگ های ایران را بشناسید

تصویر ۶ قلاده گرگ خاکستری به ثبت رسید

پایان پیام

خرید صنایع دستی از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 252157 ساعت خبر : 11:35 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=252157
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات