تغییر ساعت طرح ترافیک از ۱۰ آبان ۱۴۰۰

تغییر ساعت طرح ترافیک از ۱۰ آبان ١۴٠٠

روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نحوه تغییر ساعت اجرای طرح ترافیک را اعلام کرد و بر اساس آن از ۱۰ آبان ساعات صبحگاهی طرح ترافیک از ۸:۳۰ به ۷:۳۰ و ساعت عصرگاهی از ۱۶ به ۱۷ تغییر خواهد کرد.

به گزارش گلونی به نقل از ایسنا، روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «در جلسه شماره ۷۰ شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران مقرر شد:

«در مرحله اول و قبل از بازگشایی دانشگاه‌ها و مدارس از تاریخ ۱۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت شروع اجرای محدوده‌های طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا از ساعت ۸:۳۰ به ۷:۳۰ و ساعت خاتمه آن از ۱۶ به ۱۷ تغییر یابد.

در مرحله دوم و پس از بازگشایی دانشگاه‌ها و مدارس، ساعات اجرای محدوده‌های طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا مطابق با وضعیت قبل از شیوع کرونا (با توجه به مصوبات قبلی) تغییر می‌یابد.

بر اساس ساعات اجرای محدوده‌های طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا در شهر تهران در شش ماه اول سال از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۹ و در شش ماه دوم سال از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۸ است.

ضمنا مقرر شد که شورای حمل و نقل و ترافیک تهران لغو منع تردد شبانه در تهران را از ستاد ملی مقابله با کرونا درخواست نماید.»

فرمانده پلیس راهور نیز اعلام کرد:

«بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا کماکان تردد «به» و «از» شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع بوده و جریمه یک میلیون تومانی تردد به شهر قرمز و ۵۰۰ هزار تومانی تردد به شهر نارنجی توسط دوربین‌های هوشمند جاده‌ای و ماموران گشت پلیس راه و راهور ناجا اعمال می‌شود».

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 251182 ساعت خبر : 1:29 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=251182
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات