تفریحاتی که در تهران باید تجربه کنیم

تفریحاتی که در تهران باید تجربه کنیم

شهر تهران علاوه بر اینکه جاذبه‌‌های گردشگری و همچنین تاریخی فراوانی دارد و افرادی که به این شهر سفر می‌‌کنند، می‌‌توانند با بازدید از آنها، تجربه خوبی را از سفر به این شهر داشته باشند، تفریحات مختلفی را نیز دارد که می‌‌توانید برای تجربه آنها، برنامه‌ریزی کنید.

ما در این نوشته می‌‌خواهیم تعدادی از تفریحات متفاوت و البته هیجان‌انگیز شهر تهران را به شما معرفی کنیم تا هر زمان قصد داشتید به این شهر سفر کنید و البته اگر عاشق هیجان و شادی هستید، حتما سری به آنها بزنید.

در انتها به شما خواهیم گفت که اگر بخواهید به شهر تهران سفر کنید، چطور می‌‌توانید با  خرید بلیط اتوبوس با بهترین قیمت، خودتان را به این شهر برسانید.

سورتمه دربند

اگر اسم دربند به گوش‌‌تان خورده باشد، لابد فکر می‌‌کنید اگر به آنجا بروید، فقط یا باید کوهنوردی کنید و یا به رستوران‌‌های دامنه کوه بروید و غذا نوش جان کنید. اما اینطور هم نیست. حوالی میدان دربند یک مسیر سورتمه وجود دارد. شما می‌‌توانید خود را به آنجا برسانید و از سورتمه‌سواری هیجان‌انگیز در ارتفاعات تهران لذت ببرید.

زیپ لاین بام تهران

بام تهران که در حوالی منطقه ولنجک تهران قرار گرفته است، تفریحات مختلفی دارد. شما می‌‌توانید به آنجا بروید و پیاده‌روی و یا کوهنوردی کنید. همچنین می‌‌توانید خود را با تله کابین یا تله سیژ به بالای کوه برسانید و در رستوران‌‌های آن غذایی میل کنید. اما یکی از تفریحات هیجان‌انگیز بام تهران، زیپ لاین آن است که شما را در ارتفاع زیادی به پرواز درمی‌‌آورد و قطعا هیجان‌زده خواهید شد.

کارتینگ آزادی

اگر اهل سرعت و ماشین‌‌سواری باشید و ویراژ دادن در پیست اتومبیل‌‌رانی برای‌‌تان امری لذت‌‌بخش است، پیشنهاد می‌‌کنیم سری به پیست کارتینگ آزادی که در غرب تهران و در نزدیکی ورزشگاه آزادی قرار گرفته است، بزنید و از ماشین سواری در پیست امن و البته پرهیجان آن لذت ببرید.

شهربازی ارم

اگر اهل شهربازی و تفریحات مانند آن هستید، به شما پیشنهاد می‌‌کنیم که شهربازی ارم که در غرب شهر تهران واقع شده است را تجربه کنید. این شهربازی که در نزدیکی باغ وحش ارم قرار دارد، مهمترین شهربازی تهران است و در آن می‌‌توانید از انواع وسایل تفریحی و ترسناک و هیجان‌انگیز استفاده کنید و لذت ببرید.

خرید بلیط اتوبوس تهران

اگر قصد داشتید به پایتخت بروید و تفریحات مختلف آن که در این مقاله به تعدادی از آنها اشاره کردیم را تجربه کنید، می‌‌توانید با خرید بلیط اتوبوس از اسنپ تریپ با بهترین قیمت، به تهران سفر کنید. شما کافیست وارد سایت اسنپ تریپ شده، در قسمت اتوبوس، نام شهر مبدا خود را وارد کرده و تهران را بعنوان مقصد انتخاب کنید و همچنین مشخص کنید که قصد دارید در چه تاریخی به این شهر سفر کنید.

سپس اسنپ تریپ بلیط‌‌های مختلف اتوبوس را به شما پیشنهاد می‌‌دهد که می‌‌توانید با بررسی ساعت حرکت، شرکت مسافربری و دیگر امکانات اتوبوس، بلیط مورد نظرتان را با بهترین قیمت خریداری کنید. مثلا اگر ساکن شهری مانند اصفهان هستید، با خرید بلیط اتوبوس اصفهان تهران و یا اگر ساکن شهر دورتری مانند اهواز هستید، می‌توانید با خرید بلیط اتوبوس اهواز تهران به پایتخت سفر کرده و تفریحات متفاوتی را تجربه کنید.

آگهی در گلونی

کد خبر : 250320 ساعت خبر : 2:09 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=250320
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات