دانلود آلبوم ژاله اثری از بردیا ندیمی و یمین غفاری

دانلود آلبوم ژاله اثری از بردیا ندیمی و یمین غفاری

این مجموعه در هفت قطعه و از سوی کانون نشر موسیقی پژواک نیزوا  منتشر شد.

دانلود آلبوم ژاله

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی در مقدمه اثر آمده است: «در فرهنگ شنیداری موسیقی ایران، همگونی تار و تمبک به قدری به هم تنیده به گوش می‌رسد که گویی از ازل با هم خلق شده‌اند، با هم در آه نشسته‌اند و با هم به شور آمده‌اند تا در تار و پود هم، فرشی زمردین از نغمه را به گوش تشنه مردمان این کهن دیار برسانند.

تار را به مهمانی برده‌ایم، آمریکای لاتین به سرزمینی رنج دیده و آمیخته با فرهنگ‌های دیگر که کارگان ریتم آن وام‌دار فرهنگ کشورهای آفریقا و اسپانیا شده است و بی‌گمان در تمام کشورهای جهان نفوذ دارد.

تلاشمان بر این بوده تا روح موسیقی ایرانی در آثار حس شود. شاید شنونده در اولین برخورد احساسی غریب داشته باشد ولی به تدریج حس شرقی با چندبار شنیدن به گوش می‌رسد و به گمانمان چیره بر مجموعه هست و می‌توان آن را به دفعات شنید و تجربه تازه‌ای را کسب کرد.

ریتم در موسیقی ایرانی رهایی خود را دارد و در موسیقی آمریکایی لاتین قید و بند دیگری، از این رو روند تولید این اثر ذره ذره شکل گرفته است که امیدواریم مورد طبع و نظر شما قرار بگیرد».

بردیا ندیمی و یمین غفاری نوازندگان این اثر هستند.

دانلود موسیقی و دانلود آهنگ جزو کلماتی هستند که هر روز و هر ساعت و هر دقیقه و هر ثانیه در اینترنت جست‌وجو می‌شوند.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر، حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

سایر آلبوم‌های موسیقی را از این لینک دانلود کنید

پایان پیام

خرید زیتون از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 252946 ساعت خبر : 7:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=252946
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات