سجاد رزمجویی، خواننده لر در حادثه‌ای تلخ درگذشت

سجاد رزمجویی، خواننده لر در آتش سوخت

سجاد رزمجویی، خواننده لُر، به دلیل آتش‌سوزی منزلش و علیرغم تلاش کادر پزشکی، سه‌شنبه، ۲۵ آبان ماه، در سن ۴۱ سالگی درگذشت.

به گزارش گلونی به نقل از ایسنا، نیکنام حسین‌پور با انتشار این خبر در حساب رسمی خود در اینستاگرام درباره این هنرمند نوشت: «این غم تمامی ندارد و یکی از هنرمندان خوب موسیقی استان کهگیلیویه و بویراحمد درگذشت. سجاد رزمجو خواننده لری متولد سال ۱۳۵۹ در یاسوج اهل نورآباد ممسنی بود.

سجاد رزمجویی خواننده لر متولد یاسوج در کهکیلویه و بویراحمد است که آهنگ‌ها و ترانه‌های محلی و لری او بسیار پرطرفدار است.

وی یکی از خوانندگان صاحب سبک لری و شروه‌خوان و آوازه‌خوان محلی بود که بین مردم بختیاری و لری محبوبیت زیادی داشت و در عروسی‌ها و مراسم عزا برنامه اجرا می‌کرد.

رزمجویی خوانندگی را از اوایل جوانی و به طور حرفه‌ای سال ۱۳۷۱ آغاز کرده و در مجالس و مراسم عروسی و جشن‌ها برنامه‌های شادی را اجرا می‌کرد.

قطعات محلی و لری بویراحمدی او بسیار مشهور است.

از جمله آثار خوانندگی استاد رزمجویی می‌توان به آهنگ لری برگ ریواس با سنتور و کمانچه و آهنگ هی بو کو یارم، آهنگ بی کس، آهنگ ایلل و باره، آهنگ شروه سجاد رزمجویی، آهنگ دستمال بازی و … اشاره کرد.

این هنرمند مردمی در شادی‌های مردم و همشهری‌های خود سرودهای زیبا و آهنگ‌های شاد می‌خواند و در مراسم‌های عزای مردم هم در کنارشان شروه سرایی می‌کرد.»

پایان پیام

خرید محصولات عشایری از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 253937 ساعت خبر : 7:19 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=253937
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات