روایت ظلم و ستم های طالبان به مردم افغانستان

روایت ظلم و ستم‌هایی که به مردم افغانستان از طرف گروه طالبان وارد می‌شود

به گزارش گلونی قیس حیران از مجاهدین جبهه مقاومت از آمریکا، در گفتگو با محمدحسین جعفریان گفت:

«ما از دوستان و دنبال‌کنندگان خود می‌خواهیم که جهت حفاظت از گروه‌های مقاومت در مقابل حمله سایبری که از کشورهای قطر و افغانستان و ترکیه و ایران صورت می‌گیرد به ما در تشکیل گروه سایبری متقابل همراهی و کمک نمایند تا بدون وقفه بتوانیم به بهترین شکل کارهایمان را جلو ببریم.

در اندرآب طالبان معاون قطعه نیروهای خاص به نام ولایت غور که ایشان شهاب‌الدین نام داشتند را از خانه بیرون کشیدند و به شهادت رساندند.

طالبان به وعده عفو عمومی‌شان پایبند نیستند.

در اندرآب امام جماعت مسجد را به جرم اندرآبی بودن اخراج کردند.

روایت ظلم و ستم های طالبان به مردم افغانستان

در کابل یک استاد از دانشگاه کاتب رو به جرم پوشیدن کت و شلوار مورد هدف گلوله قراردادند که زخمی شد و در بیمارستان بستری هست.

تغییراتی در کابل به وجود آمده به طوری که طالبان ، مولوی فضل‌الله که از بزرگان طالبان بدخشان بود را بی‌اعتبار کردند و آمر حوضه هفدهم پلیس را به دلیل تاجیکی بودن خلع قدرت کردند.

حمله به بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی سردار داوود خان از طرف خود طالبان شبکه ملابرادر جهت ترور مولوی عبدالله مخلص (از وابستگان و نزدیکان شبکه حقانی) به تلافی حمله به مسجد عیدگاه در قندهار و تعرض به شبکه ملا برادر طرح‌ریزی و صورت گرفت و مسئولیت این کار با داعش نیست.

طالبان تمام تجهیزات طبی و پزشکی بیمارستان پنجاه تختخوابی واقع در دشت برچی و مرزه هزاره نشین را به ولایات خوست، پکتیا و پکتیکا و … انتقال دادند که این مسئله باعث ناراحتی مردم شد.

طالبان با شماره‌های دولتی مختلف با مردم تماس می‌گیرند و خودشان را نیروهای دولتی آمریکایی معرفی می‌کنند و با این فریب که شرایط برای انتقال‌شان به آمریکا آماده است و کشاندن مردم به مزار شریف دستگیرشان می‌کنند.»

سایر اخبار مربوط به افغانستان را بخوانید

پایان پیام

خرید محصولات عشایری از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 252171 ساعت خبر : 4:28 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=252171
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات