قسمت هشتم سریال میدان سرخ همچنان سردرگم است

قسمت هشتم سریال میدان سرخ همچنان سردرگم است

به گزارش گلونی میدان سرخ ساخته ابراهیم ابراهیمیان همچنان با روندی نادرست و سردرگم کردن مخاطب، میل به تماشا را کم می‌کند.

مجموعه‌ای که با حضور بازیگرانی چون علی مصفا، مهتاب کرامتی، حمید فرخ‌نژاد، بهرام افشار و جمعی دیگر می‌توانست میدان رقابت را در دست بگیرد، رویدادی که با انتشار هر قسمت، نه تنها نمیفتد بلکه از این هدف نیز دورتر می‌شود.

میدان سرخ با گرایش آشکار و سطحی به سینمای گنگستری، در قسمت‌های ششم و هفتم با افزودن رویدادها و آدم‌های تازه وابسته و غیر وابسته به گم‌شدن طلاها، برگشت به گذشته، تغییر غیر منطقی شخصیت شیدا از بیننده فاصله بیشتری گرفته است.

مخاطب امروز با توجه به ویژگی زندگی و ضرب‌اهنگ‌اش، تضمین نمی‌دهد که قسمت بعد را تماشا کند یا خیر. پس تداوم و رشد پیچیدگی‌های داستانی را برنتابیده و در آن گم می‌شود.

شاید در اندازه سینمایی یک اثر که از ابتدا تا پایان را بدون وقفه دنبال می‌کند، تعدد داستان و شخصیت، آزار نرساند، اما این رویکرد قطعا برای یک سریال نمی‌تواند مناسب باشد.

گفتنی است که مجموعه نمایش خانگی میدان سرخ به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی تولید سال هزار و چهارصد خورشیدی است که جمعه‌ها به صورت اختصاصی در پلتفرم فیلیمو پخش می‌شود.

یکی از نکات قابل توجه در این سریال، حضور زنده‌یاد ارشا اقدسی به عنوان بدلکار و طراح صحنه‌های اکشن است.

میدان سرخ، نام اولین سریالی است که ابراهیم ابراهیمیان، در مقام کارگردان وارد شبکه نمایش خانگی کرده و در قسمت نخست، مخاطب را تا حدودی جذب کرده است.

سریال میدان سرخ را در فیلیمو تماشا کنید

نقد سایر سریال‌ها را بخوانید

پایان پیام

نویسنده: نیما نعمتی زاده

خرید محصولات عشایری از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 252372 ساعت خبر : 4:06 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=252372
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات