مجموعه جزیره؛ درامی اجتماعی از کارگردان سریال پایتخت

مجموعه جزیره؛ درامی اجتماعی از کارگردان سریال پایتخت

توجه کنید که احتمال لو رفتن داستان وجود دارد

به گزارش گلونی جزیره مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی سیروس مقدم و نویسندگی علی طالب‌آبادی است که پخش ‌آن از ۲ آبان ۱۴۰۰ از طریق پلتفرم فیلیمو آغاز شده ‌است.

ساخت این مجموعه نخستین بار در دی ۱۳۹۹ اعلام و تصویربرداری اصلی در اردیبهشت ۱۴۰۰ در جزیره کیش آغاز شد، و تا تیرماه در کیش ادامه داشت.

اولین قسمت سریال جزیره در حالی شروع شد که با دیدن صحنه‌ ابتدایی گمان می‌رفت با اثری تخیلی روبه‌رو باشیم، اما با ادامه و جلو رفتن قصه آشکار شد که جزیره در عین متمایز بودن داستان واقعی جامعه‌ امروز ماست.

اینطور که از قسمت اول برمی‌آید، صحرا صراف، خبرنگار جوان بخش اقتصادی رسانه، با شدت انزجار از متمولان پولشوی جامعه که، بخش عظیمی از امکانات و احترام مردم عادی را صرفا به خاطر شرایط مالی و در پوشش موجه فعالیت‌های اقتصادی همچون برگزاری تورنومنت‌های ورزشی در اختیار دارند، وارد جنگ و ستیزی علنی خواهد شد که قطعا زندگی و آینده شخصی خود او را نیز تحت شعاع قرار خواهد داد.

مجموعه جزیره

تعداد بازیگران جزیره کم نیستند و اکثرا نیز از میان بازیگران چهره همچون محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی، میترا حجار و… گلچین شده‌اند، اما در این میان حضور امیر مقاره و شادی مختاری به عنوان نقش‌های اصلی تازه‌کار جالب توجه است.

امیر مقاره خواننده مطرح موسیقی پاپ و عضو گروه موسیقی (ماکان بند) در اولین تجربه بازیگری خود جلوی دوربین جزیره سیروس مقدم رفته است و چون سیروان خسروی در سریال حرفه‌ای، مجموعه پیرامون نقش او یعنی جانشین شاهنگ بزرگ چرخیده و پیش‌بینی می‌شود در ادامه مافیای خانوادگی آن‌ها با ماجرای عشقی او گره خواهد خورد.

شادی مختاری بازیگر تازه‌کار ۲۷ ساله نیز در نقش صحرا صراف، خبرنگار جسور جزیره، پیش از این با بازی در سریال سایه‌بان به دنیای هنر معرفی شد و بعد از آن نیز در فیلم سینمایی هفت و نیم و سریال دل‌دار به ایفای نقش پرداخت.

قسمت‌های بعدی سریال جزیره، یکشنبه‌ هر هفته در فیلیمو منتشر خواهد شد.

این سریال را می‌توانید از فیلیمو تماشا کنید.

نقد سایر فیلم‌های داخلی و خارجی را در این لینک بخوانید.

پایان پیام

نویسنده:  هانیه شریعتی

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 251324 ساعت خبر : 2:47 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=251324
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات