واتساپ در کدام گوشی ها از کار می‌افتد؟

واتساپ در کدام گوشی ها از کار می‌افتد؟

به گزارش گلونی گوشی‌ها تا چند روز دیگر، دسترسی به واتساپ را از دست می‌دهند؛ کاربران آسیب‌دیده یا باید یک دستگاه جدیدتر استفاده کنند و یا سابقه چت خود را ذخیره کنند.

این گوشی‌ها شامل برندهای سامسونگ، ال‌جی، هوآوی و سونی می‌شوند.

دستگاه‌های تحت تأثیر سامسونگ شامل گلکسی Core، گلکسی Trend II، گلکسی Trend Lite، گلکسی Ace ۲ هستند و از دستگاه‌های ال‌جی هم مدل‌های ال‌جی Optimus F۷، ال‌جی Lucid ۲ و ال‌جی Optimus L۷ تحت تاثیر این تصمیم قرار می‌گیرند.

واتساپ در کدام گوشی ها از کار می‌افتد؟

به توصیه ایسنا، اگر اندروید دارید و از واتساپ استفاده می‌کنید، بهتر است گوشی خود را چک کنید.

واتساپ اخیرا وب‌سایت خود را با اطلاعیه‌ای به‌روز کرده و به کاربران اطلاع داد که به‌ زودی دیگر از دستگاه‌های اندرویدی با سیستم عامل ۴.۰.۴ یا قدیمی‌تر پشتیبانی نخواهد کرد.

این تغییر از اول نوامبر اعمال خواهد شد. این خبر پس از آن منتشر شد که واتساپ همین رویه را برای آیفون‌های قدیمی‌تر پیش گرفت و برای اینکه واتساپ روی آیفون اجرا شود، سیستم عامل گوشی باید iOS ۱۰ یا جدیدتر باشد.

واتساپ تنها شرکتی نیست که امسال پشتیبانی خود را از دستگاه های اندرویدی قدیمی حذف کرده است.

در ماه جولای، گوگل اعلام کرد که پشتیبانی ورود به سیستم خود را برای دستگاه‌هایی که روی سیستم‌عامل‌های قدیمی‌تر اندروید کار می‌کنند، در سپتامبر سال جاری پایان خواهد داد و در ۲۷ سپتامبر، تلفن‌های اندرویدی دارای سیستم عامل ۲.۳.۷ یا پایین‌تر، پشتیبانی گوگل را متوقف کردند.

به گفته این شرکت، اکنون، کاربرانی که این دستگاه‌ها را دارند، احتمالاً هنگام تلاش برای استفاده از محصولات و سرویس‌های گوگل مانند جی‌میل، یوتیوب و نقشه‌، خطای نام کاربری یا رمز عبور دریافت می‌کنند.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 251091 ساعت خبر : 12:10 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=251091
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات