کتاب صوتی خاموشی دریا را دانلود کنید

کتاب صوتی خاموشی دریا را دانلود کنید

این مجموعه به نویسندگی ژان بروله و کارگردانی بیژن مفید تولید شده است.

کتاب صوتی خاموشی دریا

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی نام مستعار ورکور (Vercors) در ادبیات معاصر فرانسه همواره با اثر فراموش ناشدنی خاموشی دریا (Le Silence De La Mer) همراه است.

این نام مستعار از آنِ  ژان بروله (Jean Bruller) نویسنده‌ نامدار فرانسوی و عضو نهضت مقاومت فرانسه در جنگ جهانی دوم است که سازمان انتشارات نیمه شب را برای آن نهضت پایه گذاری کرد و در ۱۹۴۲ کتاب خاموشی دریا را برای آن سازمان نوشت.

این داستان نشان دهنده‌ روحیه  سازش ناپذیر مبارزان عضو نهضت مقاومت فرانسه با فاشیسم و نماد برجسته‌ای از پایداری روشنفکران زمان در برابر تجاوز آلمان هیتلری به میهن آنهاست.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این اثر و سایر کتاب‌های صوتی حمایت کنیم.

همچنین تولید و نشر کتاب صوتی فرصتی مناسب برای علاقه‌مندان به شعر و ادبیات است تا بتوانند در کنار امور روزمره، مباحث مورد علاقه خود را دنبال کنند.

«بیژن مفید» نمایش نامه نویس، سال ۱۳۱۴ در تهران به دنیا آمد. او برادر هنرمندان «بهمن مفید»، «هومن مفید»، «اردوان مفید» و «هنگامه مفید» است.

از او تا به حال تعداد ۹ نمایشنامه انتشار یافته و بیش از ۱۵۰ نمایشنامه رادیویی و تلویزیونی توسط او ترجمه و کارگردانی شده است.

«شهر قصه» معروف‌ترین اثر «بیژن مفید» است.

از دیگر آثار او می‌توان به «شاپرک خانوم» که اولین بار سال ۱۳۵۰ در «فرهنگسرای نیاوران» به روی صحنه رفت، «کوتی و موتی»، «اولین پرواز» (گنجشک کوچولو) اقتباسی از اثر «ماکسیم گورکی» و نمایشنامه رادیویی «خاموشی دریا» نوشته «ژان بروله» (ورکور) اشاره کرد.

این آثار به صورت کاست، ضبط شده و موجود هستند.

او سال ۱۳۶۳ در لس آنجلس درگذشت.

سایر کتاب‌های صوتی را از این لینک مشاهده کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 250391 ساعت خبر : 12:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=250391
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات