کتاب صوتی سرانجام گاهی را از گلونی دانلود کنید

کتاب صوتی سرانجام گاهی را از گلونی دانلود کنید

آلبوم سرانجام گاهی اثری است با آهنگسازی اردوان وثوقی و اشعار احمدرضا احمدی.

کتاب صوتی سرانجام گاهی

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی این مجموعه شامل ‌هفت قطعه باکلام است که سروده‌های احمدرضا احمدی با صدای خودش، در پس‌زمینه‌ای از موسیقی دکلمه می‌شوند.

اردوان وثوقی درباره این آلبوم می‌گوید: «برای حفظ نقش تاریخی صدای شاعر و اصالت اشعار، تن صدای شاعر و روایت اشعار را موضوع اصلی ساخت موسیقی قرار دادم و از آهنگسازی مستقل فاصله گرفتم.

انتخاب را بر آن گذاردم که همه امکانات صدا را در خدمت شعر و صدای شاعر بگذارم تا به محصول شنیداری واحدی برسیم و شعر یا موسیقی تحت‌الشعاع یکدیگر قرار نگیرند و به نوعی به موسیقی شعر دست یابیم.»

قطعات این کتاب به ترتیب: «کنارم بشین، تکرار تکرار، من انتظار، گاهی از برف زمستان، تنها می‌ماند، چهار فصل و آخرین بار» نام دارند.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این اثر و سایر کتاب‌های صوتی حمایت کنیم.

همچنین تولید و نشر کتاب صوتی فرصتی مناسب برای علاقه‌مندان به شعر و ادبیات است تا بتوانند در کنار امور روزمره، مباحث مورد علاقه خود را دنبال کنند.

شنیدن چنین کتاب‌هایی علاوه بر گذراندن اوقات فراغت، آرامش و افکاری را به مخاطب منتقل می‌کند که می‌تواند همواره برای او مفید باشد و در موقعیت‌های مختلف از آن استفاده کند.

سایر کتاب‌های صوتی را از این لینک مشاهده کنید

پایان پیام

خرید محصولات عشایری از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 253139 ساعت خبر : 3:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=253139
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات