کتاب صوتی غریبانه از احمد شاملو را دانلود کنید

کتاب صوتی غریبانه از احمد شاملو را دانلود کنید

این مجموعه با اشعار و صدای احمد شاملو تولید شده است.

کتاب صوتی غریبانه

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی کتاب صوتی «غریبانه» شامل شعرخوانی احمد شاملو در شب شعری است که آبان ماه ۱۳۵۱ در حیاط محل سابق انجمن فرهنگی ایران-آمریکا در خیابان وزرا، ساختمان کنونی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران برپا شده است.

محتوای صوتی این شب شعر به اهتمام «خانه بامداد» در اختیار موسسه فرهنگی هنری آواخورشید قرار گرفت.

ناشر این اثر به منظور وفاداری به فضای شب شعر هیچ دخالتی در اثر نکرده، چنان که مخاطبان در این آلبوم، صدای تشویق‌ها و صحبت‌های مردم و حتی صدای صحبت کردن شاعر با حاضران را هم می‌شنوند.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این اثر و سایر کتاب‌های صوتی حمایت کنیم.

همچنین تولید و نشر کتاب صوتی فرصتی مناسب برای علاقه‌مندان به شعر و ادبیات است تا بتوانند در کنار امور روزمره، مباحث مورد علاقه خود را دنبال کنند.

احمد شاملو (۲۱ آذر ۱۳۰۴ – ۲ مرداد ۱۳۷۹) متخلص به الف.بامداد یا الف. صبح، شاعر، نویسنده و پژوهشگر معاصر زبان فارسی است.

از او آثار بسیار زیادی به یادگار مانده. دفتر‌های شعری همچون: «آهنگ‌های فراموش شده، قطع نامه، باغ آینه، لحظه‌ها و همیشه، آیدا در آینه، آیدا، درخت و خنجر و خاطره، ققنوس در باران، مرثیه‌های خاک، شکفتن در مه، ابراهیم در آتش، دشنه در دیس، ترانه‌های کوچک غربت، مدایح بی صله، در آستانه و حدیث بی‌قراری ماهان» از جمله آثار او هستند.

کتاب کوچه که مجموعه اصطلاح و داستان‌های عامیانه و مردمی است، یکی از ماندگارترین آثار اوست که در گنجینه ادبیات فارسی امروز قرار گرفته است.

سایر کتاب‌های صوتی را از این لینک مشاهده کنید

پایان پیام

خرید زیتون از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 252355 ساعت خبر : 9:45 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=252355
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات