انفجاری در حومه کابل و اطلاعاتی که در دسترس نیست

انفجاری در حومه کابل و اطلاعاتی که در دسترس نیست

به گزارش گلونی محمدحسین جعفریان، کارشناس ارشد مسائل افغانستان، در کانال خود نوشت:

انفجاری در حومه کابل اتفاق افتاد که به دلیل عدم پوشش خبرگزاری‌ها، اطلاع دقیقی از این انفجار در دسترس نیست.

امروز جلسه‌ای پیرامون سایت پنجشیر نیوز تشکیل شد. در حال حاضر گروه به افرادی نیاز دارد که بتوانند به هر صورتی از جمله تهیه خبر، تنظیم خبر، ترجمه، ویراستاری به ما کمک کنند.

حتی افرادی که وقت کافی دارند (به اطلاع‌شان می‌رسانیم به چه صورتی می‌توانند مثمر ثمر باشند) می‌توانند به راه‌اندازی هرچه سریع‌تر سایت پنجشیر نیوز کمک کنند.

انفجاری در حومه کابل و اطلاعاتی که در دسترس نیست

در حال حاضر «زمان» مهم‌ترین مقوله است. هر روزی که سپری می‌شود احتمال مشروعیت گرفتن طالبان بیشتر می‌شود و اگر مقاومت دارای رسانه رسمی خود باشد، تبادل مورد نیاز بین افراد مقاومت و مردم بی‌واسطه‌تر و سریع‌تر اتفاق می‌افتد.

در حال حاضر سایت نیاز به یک اسپانسر در جهت پیشبرد اهداف خود دارد و ترجیح ما به عدم پراکندگی منابع مالی است.

ما از همراهی افراد بسیار دلسوز و مخلصی برخوردار هستیم که زحمات‌شان ستودنی است.

همین امروز یکی از دوستان، تجهیزات بسیار گران‌بهایی که حتی برای راه‌اندازی یک استودیوی تلویزیونی کافی‌ است را در اختیار ما قرار دادند و حتی با وجود دوریِ مسافت صد و چهل کیلومتری، دریغی در راه‌اندازی و کمک به استفاده هر شب ما ندارند.

موضوع قابل اهمیتی که در مورد لزوم خبرگزاری مستقل مقاومت وجود دارد، پوشش جامع و کامل اخبار مقاومت و اخبار مرتبط با مقاومت است.

با توجه به سکوت خبری دنیا و عدم پوشش اخباری مانند ربودن نظامیان، فروخته شدن بچه‌ها و بانوان و موارد بسیاری از این دست، در صورت وجود رسانه مستقل و رساندن صدای مردم و مقاومت به دنیا، با عدم کم‌انگاریِ نقش رسانه، قدمی هر چند کوچک را از خود دریغ نکنیم.

مواردی وجود داشته است که ما از برکت این مسیر می‌دانیم. مثلا یک بانوی دانشجو از آتن پیشنهاد پرداخت ماهیانه بیست یورو داشت.

یا دوست دیگری از دوسلدورف هم پیشنهاد پرداخت ماهیانه مبلغی داشته که ایشان را به خانواده نیازمندی معرفی کردیم و آن خانواده بسیار مسرور بودند.

سایر اخبار مربوط به افغانستان را بخوانید

پایان پیام

خرید زیتون از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 255301 ساعت خبر : 9:04 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=255301
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات