جادو نویس، مستندی درباره نغمه ثمینی به صورت آنلاین اکران شد

جادو نویس، مستندی درباره نغمه ثمینی به صورت آنلاین اکران شد

اکران آنلاین مستند «جادونویس» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی آریان رضایی و مشارکت مجموعه تئاتر شهر از ساعت ۵ عصر چهارشنبه سوم آذر ماه در پلتفرم هاشور آغاز شد.

به گزارش گلونی به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر به نقل از روابط عمومی پروژه ، مستند «جادونویس» که به زندگیِ تئاتریِ نغمه ثمینی می‌پردازد؛ با هدف ثبت تاریخ شفاهی تئاتر معاصرایران و با همکاری‌ گروه تئاتربازها‌ و با مشارکت مجموعه‌ تئاتر شهر ساخته شده است.

گفتنی است در این مستند امیر قالیچی مجری طرح، محمد جواد ایزدی تدوین‌ و اصلاح نور و رنگ، پیمان حسینی مدیر فیلمبرداری، شیما مرادی دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز، ندا آل طیب مدیر هماهنگی و مشاور رسانه‌ای، ساینا قادری عکاس و مسعود رمضانی دستیار دوم کارگردان، آریان رضایی را همراهی می‌کنند.

علاقه‌مندان به تماشای مستند جادونویس، مستندی درباره نغمه ثمینی، می‌توانند به سایت هاشور مراجعه‌ کنند.

نغمه ثمینی، نمایشنامه‌نویس، فیلمنامه‌نویس و پژوهشگر متولد ۱۳۵۲ در تهران است.

او فارغ‌التحصیل کارشناسی ادبیات نمایشی و کارشناسی‌ارشد سینما از دانشگاه تهران و دکتری پژوهش هنر (اسطوره و درام) از دانشگاه تربیت مدرس است.

نمایشنامه‌های او تاکنون در ایران و کشورهای دیگر از جمله هندوستان، انگلستان و فرانسه روی صحنه رفته است.

او از سال ۱۳۸۲ در مقام فیلمنامه‌نویس مشغول به کار شد. از فیلمنامه‌های او که برخی به صورت مشترک نوشته شد می‌توان به «خون‌بازی»، «حیران» و «سه زن» و سریال «شهرزاد» اشاره کرد.

در هشتمین دوره‌ انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی نغمه ثمینی برای نگارش نمایشنامه‌ «خانه» به‌ عنوان بهترین نمایشنامه‌نویس انتخاب شد.

پایان پیام

خرید چای ایرانی از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 255323 ساعت خبر : 4:22 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=255323
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات