فیلم قهرمان به جوایز انجمن منتقدان شیکاگو راه یافت

فیلم قهرمان به جوایز انجمن منتقدان شیکاگو راه یافت

فیلم قهرمان اثر اصغر فرهادی نماینده سینمای ایران در جشنواره بین‌المللی است.

به گزارش گلونی به نقل از مهر در حالی که روز گذشته اصغر فرهادی با فیلم «قهرمان» نامزدی گلدن گلوب را کسب کرد، اعلام شد در این بخش باید با فیلم‌های «کوپه شماره ۶» از فنلاند، «ماشین من را بران» از ژاپن، «دست خدا» از ایتالیا و «مادران موازی» از اسپانیا رقابت کند.

با معرفی نامزدهای منتقدان فیلم شیکاگو که روز پیش صورت گرفت نیز روشن شد «قهرمان» به عنوان یکی از نامزدهای بهترین فیلم خارجی زبان انتخاب شده و «ماشین من را بران»، «مامان کوچولو» از فرانسه، «تیتان» و «بدترین آدم دنیا» رقبای آن در این جایزه هستند.

در همین روز انجمن منتقدان فیلم شیکاگو نیز نامزدهای خود را معرفی کردند و در حالی که «ماشین من را بران» را در کنار «شوالیه سبز»، «پیتزا لیکورسی»، «قدرت سگ» و «داستان وست ساید» یکی از نامزدهای بهترین فیلم سال معرفی کردند و کارگردان این فیلم را در کنار پل توماس اندرسون، جین کمپیون، دیوید لاوری و استیون اسپیلبرگ به عنوان نامزدهای بهترین کارگردانی انتخاب کردند، در بخش بهترین فیلم خارجی زبان بار دیگر «ماشین من را بران» را در کنار «قهرمان»، «مامان کوچولو»، «تیتان»، «بدترین آدم دنیا» نامزد کردند.

همچنين اين فيلم نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان از سوی انجمن منتقدان فیلم لاس‌وگاس و سن‌لوییس شده و جایزه بهترین فیلمنامه و بهترین فیلم خارجی را از هیئت ملی نقد آمریکا دریافت کرده است.

اکران فیلم «قهرمان» در سینماهای سراسر ایران ادامه دارد.

درباره فیلم قهرمان بیشتر بخوانید

پایان پیام

خرید عسل از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 257545 ساعت خبر : 9:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=257545
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات