مغز نوشته های یک نوزاد و دیدن دنیا از یک زاویه دیگر

مغز نوشته های یک نوزاد و دیدن دنیا از یک زاویه دیگر

نوشتن اتفاقات روزمره به طنز یکی از ‌موضوعاتی است که بسیاری از نویسندگان حوزه طنز به آن پرداخته‌اند.

پرداختن به امور روزانه یک نوزاد، در عین متفاوت بودن می‌تواند به حوادث خنده‌داری برسد که بسیاری از نکات آن از چشم دیگر افراد پنهان مانده است.

به گزارش گلونی کتاب مغز نوشته های یک نوزاد، اثر مهرداد صدقی، کتابی کم‌ حجم است که در عین ساده بودن، لبخند به لب خواننده می‌آورد و خواندن آن خالی از لطف نیست.

مهرداد صدقی، نویسنده‌ای است که در سال‌های اخیر با نوشتن کتاب‌های سه‌گانه آبنبات هل‌دار، آبنبات پسته‌ای و آبنبات دارچینی، مخاطبان زیادی را جذب کرده است.

این کتاب نیز یکی از آثار اوست؛ کتابی از دید یک نوزاد تازه متولد شده که اتفاقات پیرامون خود را با دقت می‌بیند و با منطق منحصر به خود آن را تحلیل می‌کند.

یکی از نکات قابل توجه این کتاب تصویرهایی است که درون هر صفحه کار شده و به طنز بودن این کتاب افزوده است. چرا که پیام مورد نظر نویسنده، بهتر به خواننده منتقل می‌شود.

تصویرگری این کتاب را لاله ضیایی انجام داده که در کنار نوشته‌های مهرداد صدقی، این کتاب ۸۰ صفحه‌ای را خواندنی‌تر کرده و باعث می‌شود، خواننده روی صفحات بیشتر مکث کند.

در بخشی از متن کتاب آمده است: «چون شنیده بودم در دنیای واقعی باید کلی آمپول بخورم، کلی مشق بنویسم، کلی کار کنم و تازه زورکی هم به سربازی بروم، توی شکم مامان مخفی شده بودم و نمی خواستم به دنیا بیایم، اما یک پرستار زرنگ با دستگاه جایم را پیدا کرد و به زور مرا از مخفیگاهم کشید بیرون… خب، حالا که مرا پیدا کردید یک لباس بدهید بپوشم!».

این کتاب را آنلاین مطالعه کنید

معرفی سایر کتاب‌ها را اینجا بخوانید

پایان پیام

نویسنده: سارا ملاعباسی

خرید عسل از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 256249 ساعت خبر : 5:48 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=256249
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات