مقصران پرونده اتوبوس خبرنگاران مشخص شدند

مقصران پرونده اتوبوس خبرنگاران مشخص شدند

۲۵ نفر از خبرنگاران رسانه‌های کشور صبح چهارشنبه دوم تیرماه ۱۴۰۰ برای بازدید از طرح‌های ستاد احیای دریاچه ارومیه عازم پیرانشهر شدند که اتوبوس آنان در ۱۵ کیلومتری این شهرستان دچار حادثه شد. در این حادثه ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی خبرنگاران ایرنا و ایسنا جان خود را از دست دادند.

به گزارش گلونی به نقل از تسنیم، دادستان نقده گفت: «این دادستانی در مرحله تحقیقات مقدماتی به این نتیجه رسیده که مسئولان استانی اعم از مدیرکل حفاظت محیط‌ زیست، رئیس محیط زیست ارومیه و رئیس ستاد احیای دریاچه ارومیه در زمینه انتخاب اتوبوس مناسب برای خبرنگاران قصور کرده‌اند».

مقصران پرونده اتوبوس خبرنگاران

اصغر نوعی قوشچی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه اظهار داشت: «پرونده اتوبوس خبرنگاران که تیرماه امسال در محدوده شهرستان نقده دچار حادثه شده و دو خبرنگار نیز جان خود را از دست داده‌اند هم اکنون در مرحله تحقیقات مقدماتی قرار دارد».

وی تصریح کرد: «دادستانی نقده در مرحله تحقیقات مقدماتی به این نتیجه رسیده که مسئولان استانی اعم از مدیرکل حفاظت محیط‌ زیست آذربایجان‌ غربی، رئیس محیط زیست شهرستان ارومیه و رئیس ستاد احیای دریاچه ارومیه در استان در زمینه انتخاب اتوبوس مناسب برای خبرنگاران قصور کرده‌اند».

گفتنی است پیش از این پرتو برهانپور، وکیل اولیای دم خانواده «مهشاد کریمی» و «ریحانه یاسینی»، در گفتگو با ایسنا ابراز امیدواری کرد که با توجه به نگرانی اولیای دم و جریحه‌دار شدن افکار عمومی در پی واژگونی اتوبوس خبرنگاران هر چه زودتر روند رسیدگی به این پرونده طی و مجرمان شناسایی شوند.

سایر اخبار درباره واژگونی اتوبوس خبرنگاران را بخوانید

پایان پیام

خرید کتاب از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 255863 ساعت خبر : 9:07 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=255863
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات