پرفروش‌ ترین تلویزیون اولد ال جی قرن این کمپانی همراه با معرفی و قیمت

پرفروش‌ ترین تلویزیون اولد ال جی قرن این کمپانی همراه با معرفی و قیمت

کمپانی بزرگ ال جی طبق عادت هرساله تلویزیون‌های اولد خود را در سال ۲۰۲۱ نیز به بازار عرضه کرده است که شامل مدل‌های: G1-C1-B1-A1 است که در این بین طبق آمار فروش فروشگاه اینترنتی سلام بابا دو مدل بسیار پرفروش بوده است که در ادامه به معرفی این دو خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

 ۱- تلویزیون ال جی C1

تلویزیون ال جی C1 از نوآورانه‌ترین نمایشگرهای کمپانی ال جی است که این برند کره‌ای در سال ۲۰۲۱ از آن رونمایی کرده است. ظاهر مدرن و آراسته آن حرف‌هایی برای گفتن دارد و از دور نگاه هر بیننده‌ای را به سمت خود جلب می‌کند. قاب باریک و ضخامت بسیار کم حاشیه‌های این مدل آن را به نمایشگری لوکس و بی عیب و ایراد تبدیل کرده حتی از دور هم باریک بودنش قابل رویت است. زمانی که از اطراف به این تلویزیون نظاره گر باشید، به توانایی سازندگان این برند پی می‌برید چون به حدی ماهرانه این نمایشگر را جلا داده‌اند که جای هیچ سخنی را برای کاربران مشکل پسند به جا نگذاشته است.

 طراحی تلویزیون C1

 از آیتم‌های مهم خرید تلویزیون ال جی C1 طراحی است، چون امروزه بیشتر محیط‌ها را به صورت مدرن و لوکس طراحی می‌کنند از این رو باید وسیله ای را خریداری نمایید که در خور آن فضا باشد. از نوآورانه ترین تولیدات در این زمینه تلویزیون اولد ال جی C1 از خوش فروش‌ترین و خوش ساخت‌ترین این کمپانی نامی و خوش آوازه ال جی است. این محصول که از جدیدترین تولیدات برند ال جی بوده که آن را در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه نموده. با ساخت و طراحی این نظر کاربران زیادی را به سمت خود متمایل ساخت و باعث شد جای پای خود را در بازار محکمتر سازد. طراحی شیک و دلربای این تلویزیون با ظاهری آراسته‌ و سبکی خاص از طراحی که دارد؛ آن را از سایر تولیدات این برند متمایز کرده است.

 کیفیت تصویر تلویزیونC1

تلویزیون ۴۸ اینچ ال جی ۴۸C1 دارای فناوری اولد است.

این فناوری بسیار فوق‌العاده است و باعث شده است تلویزیون از ضخامت بسیار باریکی برخوردار شود. تلویزیون هوشمند ال جی مدل ۴۸C1 مجهز به کیفیت تصویر ۴K است و تصاویر با تراکم پیکسلی بسیار گسترده‌ای برای شما ارائه می‌دهد. همچنین این محصول محدوده دینامیکی بالایی دارد و از فناوری HDR پشتیبانی می‌کند با وجود این فناوری‌ها تمامی تصاویر و محتوا بسیار خلاق و زیبا برای شما ارائه می‌شود.

قابلیت هوشمند C1

 تلویزیون ۲۰۲۱ ال جی ۴۸C1 دارای قابلیت‌ها و امکانات هوشمند متفاوتی است که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌کنیم. وجود پورت HDMI امکان انتقال همزمان و با سرعت اطلاعات و داده‌های صوتی و تصویری را برای کاربران فراهم می‌کند. این محصول از بلوتوث پشتیبانی کرده و می‌تواند چندین دستگاه مختلف را بدون استفاده از سیم به یکدیگر متصل کند. تلویزیون ۲۰۲۱ ال جی ۴۸C1 دارای خروجی هدفون و ورودی لَن است. این محصول دارای قابلیت سه بعدی است و صفحه نمایش تخت دارد. تلویزیون ۲۰۲۱ ال جی ۴۸C1 دارای آنالوگ دیجیتال است و با وجود راهنمای برنامه الکترونیکی شما به طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها دسترسی خواهید داشت.

پرفروشترین تلویزیون اولد ال جی
پرفروشترین تلویزیون اولد ال جی

۲-تلویزیون ال جی G1

تلويزيون ال جی G1  جز تلویزیون‌های اولد ال جی است که در سال ۲۰۲۱ در ۳ سایز مختلف تولید و به بازار ارائه شده است. این محصول با ارائه خدماتی عالی و کیفیت فوق‌العاده‌ای که دارد، یکی از بهترین تلویزیون‌هایی است که علاوه بر توجه به فناوری‌های روز دنیا، بر روی قسمت سخت افزار تلویزیون هم توجه خاصی داشته است. در G1 صفحه نمایش OLED evo Display و فناوری Self-lighting OLED در کنار هم تصاویری خارق‌العاده را به وجود می‌آورند؛ همچنین کیفیت تصویر فورکی با پردازنده نسل ۹ که به طور خودکار به تجزیه و تحلیل و بهینه‌سازی محتوای صوتی و تصویری می‌پردازد از نقاط مثبت این تلویزیون به شمار می‌آید. با وجود فناوری‌های رنگ مانند Color Fidelity 100% و Billion Rich Colors در تلویزیون اولد ال جی G1 به طور یقین می‌توان گفت قابلیت پخش هر گونه تصویر با هر رنگی را داراست.

طراحی تلویزیون G1

تلویزیون اولد ال جی G1 از طراحی گالری استفاده می‌کند. این نوع طراحی برای تمرکز شما روی محتوا و تکمیل دکوراسیون داخلی شما در نظر گرفته شده است. طراحی Gallery به شما کمک می‌کند تا محیط خانه خود را شبیه به گالری‌های عکاسی و نمایشگاه‌های نقاشی کنید. مسلما استفاده از این سبک طراحی همراه با لبه‌های بسیار نازک صفحه نمایش به شما کمک می‌کند تا تصاویر فوق‌العاده‌ای را روی دیوار مشاهده کنید.

کیفیت تصویر G1

صرف نظر از اینکه از تلویزیون ال جی G1 برای تماشای فیلم یا اجرای بازی استفاده می‌کنید، شما همیشه کیفیت تصویر عالی را در اختیار خواهید داشت. این به دلیل ترکیبی از پنل جدید OLED evo Display و پردازنده بهبود یافته الفا ۹ نسل ۴ است که این دستگاه را قادر می‌سازد تا همه مشکلاتی که در تلویزیون‌های اولد قبلی تجربه کرده‌اید را به طور کامل حل و یا بهبود دهید. قابلیت‌ها و فناوری‌های تصویری تلویزیون G1 شامل زاویه دید گسترده (Wide Viewing Angle)، فناوری Pixel Level Dimming، فناوری Color Fidelity 100%، پردازنده تصویر آلفا ۹ نسل ۴ و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز است.

همانطور که وعده داده شده در G1 تصاویر بسیار روشن‌تر هستند. جایی که یک تصویر HDR اغلب دارای محتواهای روشن است؛ LG G1 آن را با وضوحی که بیشتر به آن عادت کرده‌اید و بهتر از اولدهای معمولی ارائه می‌دهد. درخشان‌ترین قسمت‌های تصویر مانند چراغ‌های خیابان؛ نور خورشید و غیره از کیفیت کمی درخشان‌تر برخوردار هستند در صفحه نمایش این تلویزیون با روشنایی و جزئیات کامل مشاهده خواهید کرد. این مسئله به G1 کمک می‌کند تا عملکرد HDR رضایت بخش‌تر و کامل‌تری را نسبت به اولدهای قبلی ال جی به همراه داشته باشد.

قابلیت هوشمند

شرکت ال جی با تولید تلویزیون ال جی G1 این امکان را فراهم ساخته تا محیط‌های شما را به فضایی هوشمند تبدیل کند. در این محصول با کمک گرفتن از فناوری ThinQ یک تلویزیون اسمارت را تولید نموده‌اند. فناوری ThinQ یک فناوری مخصوص شرکت ال جی است که در تلویزیون‌های رده بالا به کار رفته است. فناوری‌های G1 از جمله LG voices Search و Intelligent voice Recognition کمک می‌کند به صورت دستیارهای صوتی تلویزیون را کنترل و در نهایت مدیریت نمایید. خیلی اوقات پیش آمده در حال تماشای یک فیلم هستید و‌ کنجکاو خواهید شد در مورد فیلم، سازنده و بازیگران اطلاعات داشته باشید در حالت عادی باید با گوشی خود از اینترنت جستجو و نیازمندی‌های خود را بیابید.

پرفروشترین تلویزیون اولد ال جی
پرفروش ترین تلویزیون اولد ال جی

لیست قیمت دقیق محصولات طبق آخرین قیمت گذاری‌های فروشگاه اینترنتی سلام بابا، جهت خرید می‌توانید به این فروشگاه مراجعه نمایید. در کل قیمت تلویزیون ال جی نسبت به رقبای خود و امکاناتی که دارد بسیار مناسب است.

پرفروشترین تلویزیون اولد ال جی
پرفروشترین تلویزیون اولد ال جی

آگهی در گلونی

کد خبر : 255009 ساعت خبر : 11:37 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=255009
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات