چهارمحال و بختیاری آب آشامیدنی ندارد؛ دومین تجمع در شهرکرد

چهارمحال و بختیاری آب آشامیدنی ندارد

به گزارش گلونی به نقل از مهر مردم چهارمحال و بختیاری برای دومین روز متوالی با حضور مقابل استانداری، خواستار رفع مشکل آب در استان شدند.

مردم چهارمحال و بختیاری با راهپیمایی صدها نفری، از مسئولان استانی و کشوری برای دومین روز متوالی خواستار حل مشکلات آبی استان شدند.

این اجتماع ساعت ۹ صبح از «میدان انقلاب» شهرکرد آغاز شد و تا «چهارراه دولت» ادامه یافت.

عدم توجه مسئولان و وعده‌های عملی نشده همچون تکمیل نشدن طرح انتقال آب «بن» – «بروجن» که برای تأمین آب نیمی از مردم استان طراحی شده، گلایه‌مندی مردم چهارمحال و بختیاری را در پی داشته است.

چهارمحال و بختیاری آب آشامیدنی ندارد

نماشای گلونی را دنبال کنید

از این رو جمعی از مردم چهارمحال و بختیاری با گردهمایی و راهپیمایی خودجوش، ضمن ابراز نگرانی از روند اجرای طرح‌های انتقال آب، خواستار پیگیری مسئولان استانی و ملی برای حل مشکلات حوزه آب استان شدند.

اقشار مختلف مردم استان چهارمحال و بختیاری در اعتراض به روند اجرای پروژه‌های مخرب و فاقد ارزیابی‌های زیست‌محیطی انتقال آب استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد مرکز استان تجمع و به‌صورت مسالمت‌آمیز راهپیمایی کردند.

طی سال‌های اخیر با تغییر اقلیم و کاهش بارش‌ها چهارمحال و بختیاری دچار بحران آبی شده به‌گونه‌ای که ۲۰۰ شهر و روستای این استان با تانکر آب‌رسانی می‌شود.

عدم توجه مسئولان به مشکلات و وعده‌های عملی نشده همچون تکمیل نشدن طرح انتقال آب «بن» – «بروجن» که برای تأمین آب نیمی از مردم استان طراحی‌شده، گلایه‌مندی مردم چهارمحال و بختیاری در پی داشته است.

تجمع مردم چهارمحال و بختیاری برای توقف طرح‌های انتقال آب

پایان پیام

خرید محصولات عشایری از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 254859 ساعت خبر : 8:25 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=254859
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات