کتاب صوتی مجموعه قصه نمایش کودکان را قانونی بشنوید

کتاب صوتی مجموعه قصه نمایش کودکان را قانونی بشنوید

مجموعه قصه نمایش کودکان اثری است به نویسندگی مهری ماهوتی.

مجموعه قصه نمایش کودکان

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی این مجموعه شامل هفت داستان صوتی همراه با شعر برای کودکان است که از قصه‌های کهن فارسی همچون کلیله و دمنه گرفته شده‌اند و گویندگان مطرح رادیو آنها را اجرا کرده‌اند.

این کتاب متشکل از هفت داستان با نام‌های: «جنگ جویان کوچک، چشمه ماه، قار و قار و قار کلاغ و مار، شیر شاه و خرگوش شجاع، لاک پشت پرنده، قلب قلب آب ماهی و قلاب، بنگ و بنگ و بنگ شکار زرنگ» است.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این اثر و سایر کتاب‌های صوتی حمایت کنیم.

همچنین تولید و نشر کتاب صوتی فرصتی مناسب برای علاقه‌مندان به شعر و ادبیات است تا بتوانند در کنار امور روزمره، مباحث مورد علاقه خود را دنبال کنند.

مهری ماهوتی در ۲۶ فروردین ۱۳۴۰ به دنیا آمد. او دانش آموخته رشته زبان و ادبیات فارسی در مقطع کارشناسی است.

ماهوتی نویسنده و شاعری است که بیشتر فعالیتش در حوزه کتاب کودک و نوجوان است و اولین داستان کودکانه او در مجله کیهان بچه‌ها منتشر شد و اولین کتاب وی به نام «به سوی خورشید» توسط حوزه هنری به چاپ رسید.

وی از نویسندگان و شاعران بنام و شایسته در حوزه کودک و نوجوانان است که توانسته است جوایز متعددی از جشنواره‌های ادبی دریافت کند.

سایر کتاب‌های صوتی را از این لینک مشاهده کنید

پایان پیام

خرید عروسک از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 256256 ساعت خبر : 10:36 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=256256
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات