بازگشت سریالیست به آنتن شبکه یک

بازگشت سریالیست به آنتن شبکه یک

در قسمت امشب «سریالیست» که پس از وقفه‌ای یک ماهه روی آنتن می‌رود، پدرام کریمی میزبان کارگردان و بازیگر سریال «موج اول» است.

به گزارش گلونی محسن قصابیان بازیگر و سیدسجاد حسینی کارگردان این سریال مهمانان اولین بخش از برنامه هستند و سعید کمانی تهیه‌کننده نیز به صورت تلفنی با کریمی گفتگو می‌کند.

در بخش نوستالژی جمشید گرگین بازیگر پیشکسوت مهمان برنامه است و از آثار خاطره‌انگیزی می‌گوید که در آنها به ایفای نقش پرداخته است.

پرونده این هفته به سریال‌های استانی اختصاص دارد و یزدان فتوحی است در گفتگو با کریمی به آثار ماندگاری می‌پردازد که در سیمای استان‌ها تولید شده است.

«سریالیست» به تهیه‌کنندگی محمد باریکانی و مجتبی فرجی و با اجرای پدرام کریمی کاری است از گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک که پنجشنبه‌ها ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه یک پخش می‌شود.

بازگشت سریالیست به آنتن

نماشای گلونی را دنبال کنید

گفتنی است فصل قبلی این برنامه در شب‌های نوروز ۱۴۰۰ از شبکه یک پخش شد و طی آن، بهترین سریال سال ۹۹ با استقبال و مشارکت بسیار خوب مخاطبان و دریافت حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار رای و نظر از سوی مردم، معرفی شد.

به دلیل استقبال مخاطبان و سریال‌سازان تلویزیون، با تصمیم شبکه قرار بر این شد که برنامه «سریالیست» به صورت هفتگی ادامه داشته باشد و این‌بار به تولیدات ۱۴۰۰ سیما در حوزه سریال بپردازد.

همچنین به جز بخش گفتگوی اصلی برنامه، «سریالیست» آیتم‌های دیگری با موضوعات مختلف همچون خاطره بازی دارد و شخصیت‌های سریال‌های نوستالژیک مردم به برنامه می‌آیند و فضای ویژه‌ای با آنها رقم خواهد خورد.

بررسی هفتگی یک پرونده در آیتمی با اجرای یکی از بازیگران سینما و تلویزیون از دیگر بخش‌های این برنامه است.

«سریالیست» با دکوری کاملا جدید در فضایی نو تولید می‌شود و تنی چند از بازیگران و کمدین‌ها هم در این سری آیتم اجرا می‌کنند.

پایان پیام

خرید برنج ایرانی از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 260394 ساعت خبر : 5:35 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=260394
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات