درخواست رسیدگی به کاهنده های سرعت جاده ای

درخواست رسیدگی به کاهنده های سرعت جاده ای

به گزارش گلونی بعضی از بزرگراه‌های امروز ایران راه‌هایی بوده‌اند که توسعه یافته و به مرحله امروز رسیده‌اند، در بسیاری از آنها عملاً مختصات ایمنی لازم برای سرعت‌های بالا وجود ندارد.

ورودی و خروجی‌های همسطح که به شکل فراوانی در این جاده‌ها وجود داشتند، باعث به وجود آمدن خطر شده که کاهش سرعت مجاز می‌تواند بخشی از آن را جبران کند.

از این رو در بخشی از جاده‌های کشور سرعت‌گیر نصب شد تا از تصادفات جاده‎ای بکاهد اما همان‌ سرعت‌گیرها مشکلات دیگری برای رانندگان به وجود آورده‌اند.

رسیدگی به کاهنده های سرعت جاده ای

سایت کارزار هم که با هدف ترویج فرهنگ مطالبه‌گری از طریق ایجاد بستری برای هم‌افزایی خواست‌های مدنی در دسترس عموم قرار گرفته است، این امکان را به عموم مردم داده است تا تقاضای رسیدگی به سرعت‌گیرهای جاده‌ای را مستقیماً از مقام‌های مسئول درخواست کنند.

در متن درخواست آمده است:

«جناب آقای امانی

رئیس محترم سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای

با سلام

به استحضار می‌رساند هر روز یک کاهنده سرعت به جاده‌های کشور اضافه می‌شود که برخی از آن‌ها در شب دید ندارند یا علامتی قبل از آن‌ها موجود نیست که رانندگان متوجه آن شوند و چه بسا امکان منحرف شدن ماشین‌ها به این دلیل وجود دارد.

علاوه بر این، هیچ ابعاد و اندازه استانداردی برای ساخت این کاهنده‌های سرعت رعایت نمی‌شود و پیمانکار تنها مقداری آسفالت در منطقه موردنظر می‌ریزد و شیب و انحنای اکثر آن‌ها غیر اصولی است.

بدترین نوع این کاهنده‌های سرعت در مسیر کنارگذر شهرستان رامسر تا ساری موجود است. در مسیری که انواع ماشین اعم از کامیون، اتوبوس و سواری در رفت‌وآمد است، کاهنده‌های سرعت غیراصولی مشکلات را دوچندان می‌کند. لذا خواهشمندیم دستورات لازم را برای بهره‌وری بهتر جاده‌ها مبذول فرمایید.

پیشاپیش از حمایت‌ها و زحمات شما کمال تشکر را داریم».

برای امضای این کارزار و درخواست کاهش تصادفات جاده‌ای به این لینک مراجعه کنید.

پایان پیام

خرید عسل از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 260491 ساعت خبر : 11:38 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=260491
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات