خانواده عابدزاده و قصه‌ پدر بر دیوارنگاره میدان ولیعصر

خانواده عابدزاده و قصه‌ پدر بر دیوارنگاره میدان ولیعصر

بسیاری از اسطوره‌های فوتبال هستند که طرفداران‌شان آرزو دارند هیچگاه چهارگوشه زمین را نبوسند و یا حداقل با خاطره‌ای خوب و به یاد ماندنی از مستطیل سبز خداحافظی کنند.

آنهایی که نه تنها در ذهن فوتبال‌دوستان که در خاطر تمام مردم باقی می‌مانند.

به گزارش گلونی تصویری که امروز به مناسبت روز پدر از احمدرضا عابدزاده و پسرش بر دیوارنگاره میدان ولیعصر نقش بسته، تصویر اسطوره‌ای است که بخشی از خاطرات ملی ما با او گره خورده است.

همان دروازه‌بانی که همه امیدها به او ختم می‌شد و  نمی‌توان خاطره‌ای از لحظات غرورآفرین تیم ملی در دهه شصت و هفتاد به یاد آورد که او در آن حضور نداشته باشد.

حال که آن روزها گذشته و تیم ملی نه مثل آن وقت‌ها با اما و اگر و لحظه آخر که به عنوان اولین تیم از آسیا (بعد از قطرِ میزبان) به جام جهانی صعود می‌کند، حضور فرزندش در تیم ملی تصویری پی‌درپی از خاطرات شیرین می‌سازد.

تصویر قدرشناسی پسر از پدر و تلاش برای آنکه بازیکنی همچون او در تاریخ فوتبال بماند، یکی از امیدهای همان هوادارانی است که اسطوره محبوب‌شان را در قامت پدر می‌بینند.

چرا که کمتر چهره محبوب مردمی است که بتواند خانواده خود را با لحظات شیرین ملی همراه کند و باعث خوشحالی مردم شود.

به طوری که می‌توان گفت این دیوارنگاره، هم تصویر اسطوره‌ای است که حالا پسرش را در جایگاه جوانیِ خود می‌بیند و هم تماشاگرانی که از حضور خانواده عابدزاده در کنار لحظات شیرین‌شان خوشحال هستند.

با دو ژن خوب در جام جهانی آشنا شوید

پایان پیام

نویسنده: سارا ملاعباسی

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 262914 ساعت خبر : 1:44 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=262914
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات