خاطره بازی با آثار سعید امیرسلیمانی در سریالیست

خاطره بازی با آثار سعید امیرسلیمانی در سریالیست

در قسمت امشب «سریالیست» پدرام کریمی در گفتگو با پدر کمند و سپند امیرسلیمانی با آثار نوستالژیک سعید امیرسلیمانی، این هنرمند پیشکسوت، خاطره بازی می‌کند.

به گزارش گلونی مجید رستگار کارگردان و زین‌العابدین تقی‌پور بازیگر «وضعیت زرد»، مهمانان اولین بخش از‌ برنامه هستند و کریمی با آنها درباره این سریال طنز گفتگو می‌کند که مرداد امسال از شبکه سه پخش شد. 

در بخش نوستالژی سعید امیرسلیمانی بازیگر پیشکسوت به برنامه می‌آید و از خاطرات بازی در سریال‌های «فرار بزرگ» و «هزاردستان» می‌گوید. 

در بخش پایانی برنامه، کریمی در گفتگو با رضا استادی و میلاد نجفی خبرنگار پرونده سریال‌های مناسبتی تلویزیون را باز می‌کند. 

«سریالیست» به تهیه‌کنندگی محمد باریکانی و مجتبی فرجی و با اجرای پدرام کریمی کاری است از گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک که پنجشنبه‌ها ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه یک پخش می‌شود.

گفتنی است فصل قبلی این برنامه در شب‌های نوروز ۱۴۰۰ از شبکه یک پخش شد و طی آن، بهترین سریال سال ۹۹ با استقبال و مشارکت بسیار خوب مخاطبان و دریافت حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار رای و نظر از سوی مردم، معرفی شد.

به دلیل استقبال مخاطبان و سریال‌سازان تلویزیون، با تصمیم شبکه قرار بر این شد که برنامه «سریالیست» به صورت هفتگی ادامه داشته باشد و این‌بار به تولیدات ۱۴۰۰ سیما در حوزه سریال بپردازد.

همچنین به جز بخش گفتگوی اصلی برنامه، «سریالیست» آیتم‌های دیگری با موضوعات مختلف همچون خاطره بازی دارد و شخصیت‌های سریال‌های نوستالژیک مردم به برنامه می‌آیند و فضای ویژه‌ای با آنها رقم خواهد خورد.

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 261833 ساعت خبر : 2:05 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=261833
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات