ظرفیت بلیت برای زنان: صفر

ظرفیت بلیت برای زنان: صفر

یکی از مشکلات پیش رو در آستانه بازی ایران و عراق در مرحله انتخابی جام جهانی، بلیت فروشی این مسابقه است.

به گزارش گلونی با توجه به اطلاعات ورزش‌سه، اینکه از صبح دیروز مجوز حضور تماشاگران در بازی ایران و عراق با ظرفیت محدود و با دستور رئیس جمهور صادر شد، راه اندازی سامانه بلیت فروشی تا آخرین ساعات چهارشنبه به طول انجامید.

اما در همان ابتدا کاربران پس از مراجعه به این وب‌سایت و پس از گذشت ساعت‌های طولانی، با پیام در حال به‌روز‌رسانی سامانه مواجه می‌شدند. اما از ظهر گذشته قالب سایت به حالت عادی بازگشت ولی خبری از فروش بلیت دیدار ایران و عراق نبود.

ظرفیت بلیت برای زنان: صفر

سرانجام صبح امروز این سامانه امکان خرید بلیت را به وب‌سایت خود اضافه کرد اما مسئله عجیب، عدم وجود حتی یک قطعه بلیت در جایگاه بانوان بود. وقتی جایگاه زنان انتخاب می‌شد، پیغام «ظرفیت باقی مانده صفر است» نمایان می‌شد.

آخرین بار در ۱۸ مهر ۹۸ بود که زنان اجازه ورود به ورزشگاه را دریافت کرده بودند.

در سایر بخش‌ها نیز برای خرید بلیت قسمت آقایان، افراد با خطا در پرداخت وجه مواجه می‌شوند و بعد از انتخاب محل انتخابی خود، قادر به خرید بلیت نیستند.

چنین اتفاقی در یک قدمی صعود به جام جهانی، علاوه بر عصبانیت علاقه‌مندان به فوتبال، چهره نامناسبی در عرصه بین‌المللی از خود به جا خواهد گذاشت.

گفتنی است بلیت فروشی بازی ایران و عراق با توجه به مسائل کرونایی باید به‌صورت اینترنتی باشد و شرایط ثبت نام و خرید بلیت به گونه‌ای است که با شناسایی کد ملی فقط افرادی که دو دوز واکسن زده‌اند و تست مثبت کرونا ندارند بتوانند اقدام به خرید بلیت کنند.

بر اساس اعلام قبلی مجوز حضور ۱۱ هزار تماشاگر شامل ۸ هزار مرد، ۲ هزار زن و هزار عراقی برای تماشای بازی عصر فردا در ورزشگاه آزادی، با دستور رئیس جمهوری صادر شده بود.

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 261827 ساعت خبر : 1:42 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=261827
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات