درخواست هزاران نفر برای مجازات سخت حیوان آزار رشت

درخواست هزاران نفر برای مجازات سخت حیوان آزار رشت

به گزارش گلونی گروهی از مردم و حامیان حقوق حیوانات با راه‌اندازی کارزاری از رئیس قوه قضاییه خواسته‌اند حیوان‌آزاری را که در رشت بازداشت شده به سختی مجازات کند.

مجازات سخت حیوان آزار رشت

در متن این کارزار که بیش از ۵ هزار نفر آن را امضا کرده‌اند آمده است:

«اخیراً اخبار ناگواری مبنی بر شناسایی و دستگیری حیوان‌آزاری در رشت که اعمال فجیع و جنون‌آمیزی بر روی گربه‌ها و سگ‌ها انجام میداده و طبق اعترافاتش، حیوانات را پس از شکنجه می‌خورده است، در رسانه‌ها منتشر شده است.

با توجه به اینکه اعمال وحشیانه این شخص بسیار هنجارشکن و به‌ دور از انسانیت و شرع بوده و مطمئناً آزادی‌اش برای جامعه خطرساز است و احتمال دارد این جنون دامن‌گیر کودکان و حیوانات بیشتری شود. لذا جمع کثیری از شهروندان گیلانی و ایرانی، خواستار صدور سنگین‌ترین مجازات و نظارت حداکثری بر وی تا پایان حیاتش، هستیم.»

این کارزار تا تاریخ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ در این آدرس اینترنتی در حال جمع‌آوری امضاست.

گفتنی است میزان توجه به حیوانات به عنوان عضوی از محیط زیست و محیطی که در آن زندگی می‌کنیم، یکی از موضوعاتی است که اهمیت بسیار دارد و در فرهنگ‌ها و در ادیان مختلف نیز به مهربانی با حیوانات تاکید شده است و مقابله قانونی با آن می‌تواند راهی برای جلوگیری از ادامه‌دار شدن حیوان آزاری باشد تا آرامش روانی در طبیعت و محیط زیست برقرار شود.

برای مشاهده سایر کارزارها و حمایت از آنها روی این لینک کلیک کنید.

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 263003 ساعت خبر : 3:42 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=263003
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

حیوان ازار بیمار روانی و شخص خطرناکی برای جامعه است. چطور ممکنه کسی اینطور راحت بتونه به یک جاندار دیگه صدمه بزنه حیوان ازار برای جامعه خطرناک است باید به این موضوع جدی رسیدگی شود