هدایای ویژه ایرانسل برای روز مادر و روز پدر اعلام شد

هدایای ویژه ایرانسل برای روز مادر و روز پدر اعلام شد

ایرانسل، هدایای ویژه خود به مناسبت «روز مادر» و «روز پدر» را اعلام کرد. این هدایا شامل بسته اینترنت هدیه و بسته مکالمه هدیه ایرانسلی است.

هدایای ویژه ایرانسل برای روز مادر و روز پدر اعلام شد

به گزارش گلونی به نقل از روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به مناسبت گرامی‌داشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر، هدیه بسته اینترنت داخلی و مکالمه ایرانسلی را به مشترکان خود ارائه کرده است.

دو گیگابایت اینترنت داخلی

مشترکان اینترنت پرسرعت همراه ایرانسل می‌توانند در روز ۳ بهمن مصادف با روز مادر و یا ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ مصادف با روز پدر، بسته هدیه دو گیگابایتی اینترنت پرسرعت را فعال کنند.

فعال‌سازی این بسته هدیه، با شماره‌گیری کد دستوری #۵* و یا مراجعه به بخش خرید بسته اینترنت پیشنهادی در سوپراپلیکیشن ایرانسل من، امکان‌پذیر است.

مهلت استفاده از این بسته اینترنت داخلی، پایان همان روز است.

هدیه مکالمه ۵+۵۰

همچنین مشترکان ایرانسل می‌توانند به ازای ۵ دقیقه مکالمه در هر تماس ایرانسلی، ۵۰ دقیقه ادامه آن مکالمه را از ایرانسل هدیه بگیرند.

این هدیه، از ۳ بهمن (روز مادر) تا ۲۶ بهمن (روز پدر) قابل فعال‌سازی و استفاده است.

بسته مکالمه هدیه ایرانسلی، با شماره‌گیری کد دستوری #۳*۱*۴۴۴۴* و یا مراجعه به بخش خرید بسته مکالمه پیشنهادی در سوپراپلیکیشن ایرانسل من، در دسترس مشترکان ایرانسل است.

اخبار ایرانسل را از این لینک می‌توانید بخوانید

پایان پیام

خرید زیتون از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 261154 ساعت خبر : 5:32 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=261154
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات