فینالیست های خنداننده شو ۳ مشخص شدند

فینالیست های خنداننده شو ۳ مشخص شدند

به گزارش گلونی اعلام نتایج مرحله نیمه نهایی سری سوم مسابقات خنداننده شو در حالی پیگیری شد که چهار شرکت کننده نهایی در انتظار آرای مردمی بودند تا سرنوشت‌شان در این مرحله مشخص شود.

مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها در دو شب دنبال شد که در هر شب، شرکت کنندگان دو به دو با یکدیگر به رقابت پرداختند و حسن معجونی، امیرمهدی ژوله و رامبد جوان نظاره‌گر آن بودند.

بر اساس قوانین این مرحله، یک شرکت کننده از شب اول و یک شرکت‌کننده از شب دوم، فینالیست‌های این دوره را تشکیل دادند. به این صورت که دو شرکت کننده‌ای که در یک شب اجرا کردند، با هم مقایسه شدند و هر کدام که رای بالاتری داشته باشد، به فینال راه پیدا می‌کند.

فینالیست های خنداننده شو

طبق آرای مردمی علی غریب با مربیگری مجید افشاری و محمدحسین توسلی با مربیگری میثم درویشانپور به فینال صعود کردند. همچنین نیما سهرابی با مربیگری یزدان فتوحی و هانا ستوهی با مربیگری ابوطالب حسینی از فینال بازماندند.

گفتنی است احتمال دارد در آینده، علاوه بر اجرای فینال و تعیین رتبه اول و دوم این مسابقه، برنامه‌ای هم برای رده بندی سوم و چهارم از میان دو شرکت‌کننده‌ای که از فینال بازمانده‌اند، برگزار شود.

رای گیری برنامه آینده این مسابقه نیز بر عهده بینندگان بوده و بر اساس آرای مردمی، قهرمان این دوره از مسابقات خنداننده شو مشخص خواهد شد.

خنداننده شو ۳ را از این لینک دنبال کنید

آرشیو کامل خنداننده شو ۲ را اینجا ببینید

پایان پیام

گزارشگر: سارا ملاعباسی

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 263620 ساعت خبر : 0:28 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=263620
اشتراک در نظرات
اطلاع از
3 Comments
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

و عاشق این حرکتی بودم که خانم ستوهی انجام میداد،الان که و عاشق نوع دست زدن شون بودم حیف شد.دختری ایرانی که با این سن کم بهترین کمدین دختر شد بهت افتخار می کنم هانا

دلم شکست.من عاشق هانا ستوهی بودم.هر
روز اجرا هاشون رو برای خودم تکرار می کردم و پیش‌بینی می شد که این اتفاق بیفته ولی هر شب به خودم امیدی میدادم که حتی یک درصد هم ممکنه برنده بشه ولی نشد.من به این که اجرای آخرش عالی نبود فکر نمی کردم به این فکر می کردم که یک دختری که دانشگاه می‌ره اینقدر دوست‌داشتنی باشه و… درحال هانا ستوهی اگه پیام منو می خونی عاشقتم.۱۶ ساله از تهران

با سلام و تبریک عید بزرگ مبعث
بدون تردید هر چهار نفر خوب بودند اما حقیقتا غریب و توسلی از همه برجسته تر بودند و دارای توانمندی های خاص کلامی ، هوشی و شخصیتی خاصی بودند که آنها را از بقیه سرآمد تر کرده بود .
آقایان غریب و توسلی هرکدام ویژگی های خاصی نسبت به یکدیگر داشتند که بیشتر منحصر به منش ، کاراکتر ، استایل و ویژگی های فردی آنها بود . اما در مجموع هردو نفر قابل تقدیر هستند اما من به دلایل شخصی آقای توسلی را بیشتر می پسندم .متن و شوخی های او را بیشتر می پسندیدم .