دبیر انجمن حامیان طبیعت زاگرس اندیمشک فعال برتر حوزه جوانان خوزستان شد

دبیر انجمن حامیان طبیعت زاگرس اندیمشک فعال برتر حوزه جوانان خوزستان شد

به گزارش گلونی انجمن حامیان طبیعت زاگرس اندیمشک در بهمن ماه ۱۳۹۵ به همت جمعى از دغدغه‌مندان حوزه محيط زيست پايه گذارى شد.

ماه‌ها و سال‌هاى ابتدايى شكل گيرى انجمن صرف معرفى حيطه فعاليت انجمن به عموم مردم و عضوگيرى همراه با اجراى برنامه‌هاى مرسوم بود تا اينكه رفته رفته ساختار انجمن، شكل جدى‌ترى به خود گرفت و با تشكيل كارگروه‌هاى مختلف و بالابردن سطح مطالبه‌گرى در دو حوزه محيط زيست و گردشگرى پايدار، به يك انجمن پيشرو در سطح استان و كشور تبديل گرديد.

راه اندازى ايستگاه استقبال از مهمانان نوروزى در سال‌هاى ۹۶ الى ۹۸، طراحى و تهيه اولين بروشور جامع گردشگرى شهرستان انديمشک، دعوت از كنشگران مطرح محيط زيستى كشور و بيان دغدغه‌ها و چالش‌هاى محيط زيستى، راه اندازى ايستگاه محيط زيستى در محرم سال‌هاى ۹۶ الى ۹۸ با اهداى چند هزار اصله نهال نذرى بين مردم، برگزارى صدها برنامه درختكارى در سطح شهرستان به مناسبت‌هاى گوناگون، همایش‌ها و کارگاه‌های تخصصی محیط زیستی و گردشگری، شركت در جلسات محيط زيستى سازمان آب و برق خوزستان و شوراى ادارى شهرستان، پاسداشت روز گلونی و … بخشى از فعاليت‌هاى اين انجمن در سال‌هاى اخير است.

خط مشى اين انجمن، ايجاد مطالبه‌گرى در فرد به فرد جامعه براى حفظ محيط زيست، توسعه بوم بر مبناى طرح آمايش سرزمين و رونق گردشگرى به صورت پايدار جهت بهره مندى مردم بومى منطقه است.

گفتنی است انجمن حامیان طبیعت زاگرس در دیگر شهرستان‌ها مانند یاسوج، گچساران، دهدشت، منطقه کوهمره نودان و… نیز فعال است.

درباره قرار سبز و سایر فعالیت‌های محیط زیستی در گلونی بیشتر بخوانید

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 265454 ساعت خبر : 1:01 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=265454
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات